Ismét számot vetettünk magunkkal, és szeretnénk veletek, olvasóinkkal megosztani az elmúlt két hónap eredményeit. Az áprilisi és májusi hónap statisztikái azt mutatják, majd’ 2 millió oldalletöltést generált a ContextUs.

Hirdetés

Még a tavalyi év végén elemeztük* a ContextUs kulturális online magazin statisztikáit. Szerettünk volna megköszönni, hogy egyre többen olvastok minket.

Az ősz első hónapjában 189 ezer oldalletöltést generált a ContextUs.hu, míg novemberben ez a szám majd’ 400 ezerre ugrott (egészen pontosan 396 870).

Novemberben olvasottabbá vált, mint a PS magazin (9,8 ezer), a Zene.hu (88,2 ezer), a We love balaton (32 ezer), a Funzine (65,4 ezer), a Playboy (53,5 ezer), a Shape (9,8 ezer), az Azonnali (118,6 ezer), a Runners World (41,9 ezer), a Men’s Health (65,3 ezer) és a Fidelio (109 ezer) valódi felhasználókat tekintve. És megközelítettük a Marie Claire online felületét (163, 6 ezer).

Emellett már a 2019-es év első hónapjában beszámolhattunk arról, hogy a Google befogadta a ContextUs-t a Vezető Hírek szolgáltatásába. Manapság nagyon fontos, hogy hiteles hírt kapjanak a fogyasztók, a Google pedig ezen szolgáltatásával segít a hírolvasóknak, hogy csak hiteles információkhoz jussanak. Nem véletlen tehát, hogy a ContextUs is bekerült olyan nívós vezető hírportálok közé, mint az Index, 24.hu, HVG, 444, Nők Lapja Café, Infostart.

Ennek köszönhetően pedig megugrottak az olvasottsági mutatók. Áprilisban 545 ezer látogatót számolhattunk, s ezen hónapban ~1 millió oldalletöltést generált a lap. Olyan ismert lapoknál bizonyult olvasottabbnak a ContextUs, mint a Marie Claire (~497 ezer), a Forbes (~496 ezer), Éva magazin (~459 ezer), az Azonnali (~368 ezer).

A kulturális tartalomgyártók körében pedig még inkább bebiztosította a legolvasottabb kulturális online magazin pozícióját a ContextUs. Olyan szereplőknél bizonyult olvasottabbnak a lap, mint a Librarius (~284 ezer), a Fidelio (~248 ezer), a Player kulturális ága, az Urban Player (~138 ezer) vagy éppen az Élet és Irodalom (~88 ezer). És ugyan némileg olvasottabb volt az áprilisi hónapban a We Love Budapest (~573 ezer), ám az oldalletöltést figyelembe véve megelőzte lapunk a WLB-t, ami ~884 ezer oldalletöltést generált.

A májusi hónapot tekintve ugyan visszaesett az olvasottság – ~352 ezer látogató –, ám oldalletöltést tekintve magasabb a mutató az áprilisi hónaphoz képest: 1 millió 47 ezer.

Meg szeretnénk köszönni nektek, hogy a ContextUs-t választjátok a kulturális tartalmak befogadására! Nem titkolt célunk, hogy Magyarország kulturális ágát lefedjük teljes mértékben. Újságíróink minden hónapban azon dolgoznak, hogy egyre nagyobb kapacitással elégítsék ki hírolvasási igényeiteket, tudassák magyar olvasóinkkal a világ legfontosabb kulturális híreit.

* Elemzésünk során a Google Analytics, a Gemius és a Similar Web volt segítségünkre.

Hirdetés