Úgy tűnik, egyszer a legnagyobb divatmárkáknál is eljön a megújulás, a ráncfelvarrás ideje. A Burberry, élén a pár hónapja kinevezett új kreatív főnökkel, megújult logóval és monogrammal állt elő.

Év elején Riccardo Tisci lett a vállalat kreatív igazgatója. A Givenchy-től való átigazolását ekként magyarázta:

[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””] Mérhetetlenül tisztelem a Burberry brit örökségét, és izgatott vagyok az új lehetőség miatt, amit ez a kivételes márka nyújthat.   [/perfectpullquote]

Tisci fogta a divatmárka nagyra becsült örökségét és kicsit összekeverte. Az eredmény egy új monogram és logó lett. A mintát az elismert angol művészeti igazgató és grafikus tervező, Peter Saville álmodta meg. Saville a Joy Divisionnek és a New Ordernek tervezett korábban lemezborítót. Nemrég pedig a Paco Rabanne-nal dolgozott együtt. 

A monogram egymásba fonódó B és T betűkből áll (az alapító, Thomas Burberry után), narancs, fehér és arany színekben. A logó pedig éles körvonalú, sans-serif betűtípusú lett, és némi modernizáláson is átesett.

Az új design csütörtök reggel debütált a Burberry és Tisci Instagramján. 

Becoming a first-time grandma is a special milestone and the Beaumont, Trenton team didn’t let the COVID surge in June keep this grandma from seeing her grandchild, Jackson. Our security team pointed out which room he was in and his mom and Dr. Angelique Ellison helped grandma get her first glimpse of the new baby boy! #BeaumontHealth #newborn #grandma #firsttimegrandma #commitment #COVID19 #TrentonMI #obgyn

No Description

https://www.instagram.com/p/Bl-Oyqinlvb/?utm_source=ig_embed