Érj el sok embert!
Az üzleti Facebook oldalak segítségével a vállalkozások több millió aktív felhasználót érhetnek el, így ez egy nagyszerű módja a vállalkozások online jelenlétének kialakításának. Ha cégünkkel szeretnénk jelen lenni a Facebookon, akkor a vállalkozáskezelő beállítására is szükségünk lesz, hiszen így tudunk majd hirdetéseket indítani a felületen. Ha pedig nem megy egyedül a Facebook hirdetéskezelés, akkor nézz szét a SocialWings szolgáltatásai között!
Az oldal adatlapja az első dolog, amit a felhasználók látnak, amikor rákeresnek a vállalkozásra a platformon. Ezért fontos, hogy itt minden lényeges információt megadjunk. A Facebook oldalnak tartalmaznia kell az üzlet nevét, a profilképet, az oldal borítóképét, az üzlet leírását, a nyitvatartási időket és a cég elérhetőségeit is.
Ezen a felületen keresztül az ügyfelek közvetlenül üzenetet is küldhetnek a vállalkozásnak, mely elősegíti a kapcsolattartást. Így azonnal válaszolhatunk a bejövő kérdésekre, és kommunikálhatunk azokkal, akik szeretnék felvenni velünk a kapcsolatot.
Figyelj a posztok minőségére is!
A Facebookon a vállalkozásunk nevében különféle bejegyzéseket is közzétehetünk, bármilyen témában, amelyet éppen aktuálisan relevánsnak érzünk. Az üzleti oldalunkon a posztok célja, hogy az ügyfelek tájékoztatást kapjanak a termékekről vagy a szolgáltatásokról.
Ennek segítségével kihasználhatjuk a közösségi média erejét, és az itt jelenlévő felhasználókat ügyfelekké vagy partnerekké kovertálhatjuk. Ez pedig kitartó munkával szép bevételnövekedést hozhat cégünk számára.
Az üzleti Facebook oldalakon keresztül a vállalkozások hirdetéseket is futtathatnak, amelyek segítségével még több ügyfelet vagy vásárlót érhetnek el. Ehhez persze megfelelő célzás és optimalizálás szükséges. Ezek a reklámok a Facebookon, valamint az Instagramon jelennek meg, így széles körben ismertethetjük meg a cégünk termékeit vagy szolgáltatásait a célcsoportunk tagjaival.