Több lehetőség közül választhatunk
Nem feltétlenül szükséges, hogy az ajándék karácsonyi tematikájú legyen, a cél az, hogy valóban hasznosnak bizonyuljon. Ezért is lehet jó választás például a Zefi Reklámajándék technológia kategóriájában böngészni, ahol igazán okos, hatékony kütyüket válogathatunk össze a céges karácsonyi ajándékcsomagba.
Az első lépés azonban nem az ajándékok összegyűjtése, hanem pontosan meg kell határozni, hogy mégis kinek szánjuk a céges ajándékcsomagot. Három úton indulhatunk el: ügyfelek, üzleti partnerek és munkatársak.
Összeállíthatunk egy “univerzális” csomagot is, amiből mindenki kap, de ha igazán nagy hatást akarunk elérni, akkor külön választjuk a csoportokat. Természetesen ezenbelül is lehet tovább “darabolni”. Ha ügyfelekről van szó, akkor érdemes a gyerekeket külön kezelni, de akár válogathatunk a fiatalok, idősek, hölgyek és urak számára is külön-külön.
Ha megvan pontosan a célcsoport, akkor el is kezdhetjük magát a válogatást. Mindenképpen olyan termékek, eszközök és kiegészítők kerüljenek a csomagba, ami valóban hasznos lehet az adott célközönség számára és rendszeresen fogják használni azt!
Mivel karácsonyról van szó, két módszer közül is választhatunk: olyan termékeket válogatunk össze, amelyek szorosan kapcsolódnak a karácsonyi tematikához (csúcsdísz, karácsonyfadísz, bögre), vagy olyanokat, amelyeket az ünnepi időszakon kívül is tudnak használni (az említett technológiai eszközök).
Bőven van miből válogatni
Egy valami biztos: garantáltan meg fogjuk találni azokat az eszközöket és kiegészítőket, amelyek hasznos tagjai lesznek a céges karácsonyi csomagunknak. Ma már több ezer termék közül lehet válogatni, amelyek csak arra várnak, hogy egyedi logóval, megjelenéssel lássuk el őket.
Fontos, hogy olyat válasszunk, ami nem használódik el gyorsan, vagy nem egyszer használatos. Ha ilyen kerülne a csomagba, azzal az ellenkező hatást is elérhetjük, és negatív véleménnyel lehetnek a többi termékünkről, szolgáltatásunkról.