A márkák nevei gyakran nem tükrözik a kínált terméket vagy szolgáltatást. Viktor Hertz ezért újraálmodta a nagyobb cégek logóit, hogy az bemutassa, mit kapunk valóban a pénzünkért.
Viktor Hertz egy svéd grafikus és filmkészítő. Az Honest Logos – magyarul Őszinte Logók –, címet viselő projektjében Hertz úgy alakította át ismert márkák logóit, hogy azok bemutassák a termékeik hatását.
A Bauhaus újjáéledt: neves márkák logóit alakították át
Idén 100 éves lett a Bauhaus, melynek örömére több világmárka logóját alkották újra a német minimalista stílus tiszteletére. A 99designs által szervezett versenyen olyan márkák feliratait látni, mint a Netflix vagy az Apple. Az eredmény önmagáért beszél. adidas bauhaus, apple bauhaus
Hertz 2011 óta dolgozik a projekten, írja a DesignTaxi. Már a második része is megjelent olyan új nevekkel, mint a Netflix, Marvel vagy a Trónok harca sorozat.