A vásárlási szokásokat régóta kutatják, segítségével a cégek megtalálják a potenciális vásárlók igényeit. Ez a cégnek nagyobb hasznot, a vevőnek pedig nagyobb elégedettséget eredményez. Mivel az IKEA szeret örömet okozni ügyfeleinek, mostantól szkennerek segítségével azokhoz az emberekhez kerülnek a termékek, akik tényleg szeretnék őket.

A svéd áruházlánc idén úgy döntött, egy okos ötlettel kideríthetik, melyik vásárló szívét nyeri el az adott termék ténylegesen. Új művészeti kollekciójukhoz az IKEA tehetséges kreatívokkal állt össze, hogy dizájnos szőnyegeket tervezzen, amelyek csak limitált kiadásban lesznek kaphatók. Mivel a cég nem szeretné, hogy a darabok viszonteladásra kerüljenek, a technikát hívta segítségül.

DelayedTestyIsabellinewheatear small
Amennyiben nem vált ki a szőnyeg hasonló reakciót, nem biztos, hogy megkapjuk a szőnyeget / Fotó: Gfycat

Az Ogilvy Social Lab Brussels kreatív ügynökség és az IKEA feltalálta a speciális, „He(art) Scanner” szerkezetet, amely képes leolvasni az agyhullámokat, valamint méri a szívfrekvenciákat, amikor a vásárló ránéz a szőnyegekre. Ezután a szkenner elemzi a kapott adatokat, és megbizonyosodik a vevő érzelmeiről. Ez alapján el lehet dönteni, hogy izgalmat, szeretetet vagy az ellenkezőjét váltotta-e ki az adott termék a vásárlóból.

Vásárolhatsz, de nem viheted haza – irányt vált az IKEA

Az IKEA úgy döntött, irányt vált. A svéd áruházlánc világszerte népszerű olcsó és praktikus bútorairól, kiegészítőiről, és persze az elmaradhatatlan húsgolyóról. Szinte lehetetlen úgy hazamenni az áruházból, hogy ne vennénk valamit, hiszen olyan olcsó. Ha minden igaz, 2019-ben ennek vége, legalábbis New Yorkban nyíló új üzletükben.

Amennyiben a szőnyeg pozitív érzelmet váltott ki, a vevő megvásárolhatja a terméket. Ellenkező esetben egy másik darab jelenik meg a sorban. A szkennert azért hozta létre az IKEA, mert az áruház észrevette, hogy termékeiket árverési oldalakon, magas áron értékesítették a vásárlók. A „He(art) Scanner” segít abban, hogy az egyedi szőnyegek tényleg olyan emberekhez kerüljenek, akik valóban szeretik őket, miközben az IKEA fenntartja a „mindenki számára hozzáférhető” elvét.

Nézd meg a kisfilmet az új ötletről!

Ikea (He)Art Scanner

By measuring customers’ brain waves and heart rate, IKEA and Social.Lab Brussels made sure you can only buy if you feel it.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.

alvás pihentető alvás tippek alváshoz egészséges alvás egészséges életmód

Ezeket edd, és ezeket kerüld, ha nem tudsz aludni

Jó alvás nélkül nincsenek jó nappalaink, de még rosszabb, hogy nem lehetünk teljesen egészségesek sem. Sokan szenvednek kialvatlanságban anélkül, hogy foglalkoznának vele, pedig komoly következményei lehetnek, ha hosszútávon nem tudunk megfelelően pihenni.

betegség hírességek hírességek betegségei maria cross halle berry lil wayne tom hanks toni braxton catherine zeta-jones 4

Hírességek, akik krónikus betegséggel élnek

A betegség nem válogat. A következő sztárok mind megvívták a maguk harcát különböző egészségi problémákkal és saját példájukon keresztül bebizonyították, hogy krónikus betegségekkel is lehet együtt élni, mégpedig boldog életet.