A 2014-es foci VB a Munchies értesülése szerint a történelem legtöbbet tweetelt eseménye volt. Több mint 672 millió Twitter-üzenetet küldtek a világbajnokság hónapjában. Az idei év várhatóan meghaladja ezt a grandiózus számot. Ezt lovagolja meg egy svéd sörfőző, a Norrlands Guld.

A sörgyártó azt akarja, hogy az emberek az élő közvetítésekre figyeljenek, és ne a telefonjaikat bámulják. Az Åkestam Holst reklámügynökséggel karöltve kifejlesztettek egy nyomtatót, ami maláta alapú tintával beleírja a sörhabba az összes #WorldCup Twitter-üzenetet.

Az Ad Week szerint a tweeteket már “a kiposztolásuk után másodpercekkel” rá lehet nyomtatni sörre. Így az a szerencsés, aki Svédországban betér a sörözőbe, rögtön képbe kerül a VB-t érintő legfrissebb fejleményekről.

“A közösségi sör”, ahogy a Norrlands Guld nevezi, a Svédország-Dánia barátságos mérkőzés alatt debütált. A twitteres ital néhány svéd sörözőben lesz kapható a VB ideje alatt.

The Social Beer

A new beer innovation from Norrlands Guld. Now you can follow the latest tweets from the World Cup – right in your beer!

Hirdetés