Késleltetett gyógyszerreakció a háttérben

Az énekesnő elmondása szerint a betegséget nála egy korábban alkalmazott gyógyszeres kezelésre adott súlyos allergiás reakció váltotta ki.

A kórkép egyik legveszélyesebb sajátossága, hogy a tünetek gyakran csak hetekkel a készítmény szedésének megkezdése után jelentkeznek.

A klinikai gyakorlatban leggyakrabban bizonyos antibiotikumok, gyulladáscsökkentők vagy neurológiai szerek indíthatnak el ilyen mértékű autoimmun folyamatot.

Az énekesnő egészsége már az ezt megelőző időszakban is megrendült: 2026 szeptember közepén erős hasi fájdalmak miatt sürgősségi ellátásra szorult, ahol szigorú koplalásra fogták.

A korábbi panaszokra kapott készítmények hatása így időzített bombaként robbant a szervezetében.

Az énekesnő hangján már hallatszottak a kór közvetlen következményei. Agárdi Szilvia saját szavaival mutatta be, mely testi területeket támadtak meg a legkínzóbb szövődmények.