A Vouge ikonikus főszerkesztője alig látható nyilvánosság előtt napszemüveg nélkül. Persze híresség lévén ez nem igazán tűnik fel. Bár sokan nem tudják, az ok mögött nem kizárólag a rejtőzködés áll.
Anna Wintour nem csak fül alá érő, akkurátusan levágott hajviseletéhez ragaszkodik, hanem hatalmas, fekete napszemüvegéhez is. Az elmúlt években számos paparazzi-kép készült róla, alig néhány napszemüveg nélkül. A sztárok sokszor kénytelenek elrejteni arcukat, hogy a kíváncsi tekintetektől megóvják magukat, de Anna Wintour nem csupán ennek okán rejti el a szemeit.
Mindegy, hogy süt a Nap vagy esik az eső, kültér vagy beltér, a Vogue főszerkesztője biztos, hogy nem hagyja otthon napszemüvegét. A CNN-nek elmondta, ennek az egyik oka, hogy ha beteg, amilyen az interjú napján is volt, nem szeretné mutogatni fáradt szemeit, inkább eltakarja őket. Valamint azt sem mindig köti az emberek orrára, milyen a hangulata.
Fellini Rómája adta a kezdőlökést a paparazzo fotók kibontakozásának
Annyit lehet tudni, hogy a paparazzo szót először Federico Fellini Édes élet című filmjében használták először. A filmben Marcello Mastroianni egy kiábrándult riportert alakít, aki egy pletykalapnak keres éjszakánként újabb és újabb témát. Ebben segít neki partnere, Paparazzo, a fotós. Ott terem mindenhol, a leglehetetlenebb helyzetekben készít képeket.
Mivel Wintour a divatipar egyik meghatározó alakja, eddig sokan úgy hitték, az állandó napszemüveghordás csupán divathóbort. Az tény, hogy a megjelenésen sokat segít, de legalább itt a bizonyíték, hogy a rideg megjelenésű főszerkesztő is ugyanolyan ember, mint mi. Neki is lehetnek rossz napjai.