Követem Design Ismerd meg a Woodismot, ami olyan kreatív vállalkozás, amit...

Ismerd meg a Woodismot, ami olyan kreatív vállalkozás, amit egy apuka indított autista fiával

Promóció

Egy volt művészeti igazgató apuka autista kisfiával saját kreatív vállalkozást alapított, ez a Woodism.

Az autizmus és a kreatív energiák találkozása

Promóció
- Advertisement -

Sonny Adorjan, az egyik vezető brit reklámügynökség, az AMVBBDO sikeres art direktora volt, még díjat is nyert a szakmájában. De nemrég otthagyta a céget és saját vállalkozásba fogott ifjú társával. A Woodism projekt keretében Adorjan faliképeket és üdvözlőlapokat készít kreatív partnere és egyben kisfia, az autista Woody aranyköpéseiből.

Sonny és Woody Adorjan / Fotó: Woodism

A Creative Boom riportja szerint a linóleumalapú nyomatokon és kártyákon a kisfiú olyan cuki beszólásai szerepelnek, mint például: „Nélküled nagyon visszataszító lenne az élet”, vagy „Bárcsak te lennél az egyetlen másik ember a bolygón!” A kedvencünk viszont kétségkívül „Ha elhagyott a szerencséd, majd neked adom az enyémet!”

What a crazy year for team Woodism ✨We can’t believe that what started as a little hobby from the dining room table has gone on to touch so many people. It’s been a wonderful adventure and labour of love. In fact, it’s been all about love. It’s connected us with people far and wide, given us something lovely to share with Woody and hopefully made him feel a bit proud of himself. We don’t really mind what 2020 brings. Except hopefully a few gems from the depths of Woody’s brain to turn in to prints perhaps. Here’s hoping 🤞Thank you to each and every one of you for your support. We’ve loved you for all of the minutes of 2019✨💛

103 Likes, 9 Comments – Woodism (@woodism_ink) on Instagram: “What a crazy year for team Woodism ✨We can’t believe that what started as a little hobby from the…”

A nyereség egy részét az Ambitious about Autism elnevezéső jótékonysági szervezet kapja meg, amely autista gyerekeket nevelő családokat támogat.

„Én is ember vagyok” – Autizmus a filmvásznon / ContextUs

Az autizmus esetében sokszor ez a bélyeg határozza meg, kik ők és hogyan tekint rájuk a társadalom. Az ítélkezők azonban hajlamosak elfelejteni, hogy elsősorban mind emberek. Ebben a cikkben annak járunk utána, miként jelenik meg ez az üzenet a mozivásznon. autista filmek

A szervezet is példaértékűnek tartja a kezdeményezést.

Az idézetek jól illusztrálják Woody egyedi világlátását, és a mondatai egyszerre optimisták és cukik. Nagyon jó azt látni, hogy egy autista fiatal szemléletmódja ilyen pozitív fogadtatásra talál ezen a rendkívül kiélezett piacon is. Sonny és Woody büszkék lehetnek az eredményükre” – mondta Karina Bird, a szervezet képviselője.

A kihívásokból erősség

Woody hároméves korában állapították meg, hogy enyhén autista.

Ahogy Woody cseperedett és elkezdett beszélni, kiderült, hogy nagyon sajátos módon látja a világot és fejezi ki magát. Így elkezdtem linóleumnyomatokat készíteni az aranyköpéseiből, hogy ebben a formában megőrizhessük a megható gondolatait

– mesélte Adorjan.

We had a nice chat with Woody at lunch about love. “I know what it feels like to be in love. When you love someone you blush…You guys blush when you look at each other.” 😍 . . . New Years resolution to do more blushing and less eye-rolling, tutting and muttering-under-breath 😉 . . Hello to all our lovely new followers from @chloelovestoshop 👋

108 Likes, 10 Comments – Woodism (@woodism_ink) on Instagram: “We had a nice chat with Woody at lunch about love. “I know what it feels like to be in love. When…”

Az alkotói folyamat során Woody és az édesapja közösen dolgoztak a terveken, és ez csak jobban összehozta őket.

Egy újfajta önbizalommal ruházta fel. A suliban voltak nehézségei, főleg az írástanulással gyűlt meg a baja, de egyszerre fontossá váltak a szavai, mert azt látta, hogy mások ki akarták rakni a falra

– folytatta a kreatív apuka. Szerinte ez Woody úgy éli meg, hogy „híres vagyok”, és „ezeket én találtam ki”.

Design az autizmusért – Ismerd meg a Perceptual Thinkerst

A társadalmilag felelős és fenntartható tervezés az utóbbi évtizedben egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A korábbiakhoz képest a vásárlók jelentősebb része fordít figyelmet az áron és minőségen kívül egyéb faktorokra, mint például a terméket előállító vállalat felelősségvállalására is. A designtermék a márkája képviselte szellemiséget közvetíti alkotója és használója között.

Amint a a fenti cikkből kiderül, az autizmus, a dizájn és a jótékonyság összefonódására szerencsére nálunk is van jó példa, amelyről egy éve be is számoltunk.

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3