Ki nem emlékezne a Mátrix című filmre? A film annyira kultikusra sikeredett, hogy 10 év után is idézik. Még azok is ismerik, akik soha nem látták a filmet. Idén a Balenciaga vette elő a témát.
Trinity és Neo, azaz Carrie-Ann Moss és Kenau Reeves fekete szettje, klasszikus napszemüvege örökre beleégett az emberek tudatába. Az 1999-es sci-fi amellett, hogy mély filozófiai kérdéseket feszeget, időről időre megihleti a divattervezőket.
A Balenciaga luxus divatmárka nemrég hozta nyilvánosságra nyári kampányvideóját. A divatház Jon Rafman filmkészítő segítségével készítette el a 2 perces anyagot. A végeredmény amolyan amatőr, rajongók által készített videóra emlékeztet.
Kedvenc kult-filmjeid forgatókönyvei ingyen letölthetők!
A teljesség igény nélkül az alábbi filmek scriptjei tölthetők le: Egy gyilkosság anatómiája, Beépülve, Szemtől szemben, 8 mérföld, Véres gyémánt. De hozzáférhető a Capote, Az utolsó szamuráj, Az elveszett frigyláda fosztogatói, a Die Hard 2, az Elveszett jelentés, a Harry és Sally és a Minden végzet nehéz is.
A Sci-Fi Esque-kampány videójában a már jól ismert mátrixos hangeffektek segítenek megidézni az eredeti változatot. A napszemüveg sem maradhatott el, ami konkrétan mindenkin van. Néhány akciójelenettel gazdagították az alkotást, nehogy valaki elfelejtse, a kampány melyik film előtt tiszteleg. Aki követi a divatot, idén nyáron ne felejtsen el beszerezni egy mátrixos napszemüveget, és lehetőleg néhány fekete ruhadarabot.
Szerintetek milyen lett?
Balenciaga Summer 19 Campaign
Balenciaga Summer 19 Campaign Video by Jon Rafman More on https://www.balenciaga.com