Riadt szülők jelentették a szingapúri hatóságoknak, hogy rémisztő, bohócnak öltözött alakok ólálkodnak az iskola környékén, akik pénzt ajánlanak a gyerekeknek, ha velük mennek.
Átgondolatlan marketingkampány állt a rémisztő bohócok mögött
Tekintettel arra, hogy a bohócoktól általában a felnőttek hátán is feláll a szőr, nem csoda, hogy nagy ijedtséget okoztak a gyerekek és szüleik körében az iskola körül flangáló bohócok. A 24.hu szerint a tanárok nem engedték ki a gyerekeket az épületből, miután értesültek a jelmezes alakokról, és végül a rendőrség is figyelmeztetést adott ki.
Később kiderült, a gyanúnak megfelelően egy marketingkampány okozta a furcsa jelenséget. Egy beszédiskola népszerűsítési akciójának keretein belül kértek fel embereket, hogy „cuki jelmezekben” hirdessék a Speech Academy Asia iskolát. A vezetőség elmondása alapján nem tudtak róla, hogy a cuki jelmezeket bohócként fogják értelmezni, és elnézést kért a kellemetlenségekért. Az iskola azonban azt tagadta, hogy a bohócok pénzt ajánlottak volna bárkinek, vagy arra kérték volna a gyerekeket, hogy kövessék őket.
Log In or Sign Up to View
See posts, photos and more on Facebook.
A rossz reklám is reklám? – az elmúlt évek legemlékezetesebb marketinges kudarcai
A rossz reklám is reklám?