Igen megosztó plakátkampányba kezdett az egyre népszerűbb Brewdog sörgyártó cég, írja a Kreatív.

A Brewdog a Pale Ale egyik sörfajtája, az IPA miatt egyre népszerűbb a piacon. A kocsmákat is üzemeltető cég új plakátkampánya igencsak kiverte a biztosítékot a lakosságnál.

Brewdog-plakát: Sober as a motherfu… (Józan, mint a kurvaé..)

Több panasz is befutott már a márka alkoholmentes sörének hirdetései miatt. Eddig 14 lakossági bejelentés érkezett a brit reklámhatósághoz a Brewdog új kültéri plakátjai miatt. A sörmárka alkoholmentes italát, a Punk AF-t reklámozza a sober as a motherfu, azaz a Józan, mint a kurvaé[let] szlogennel.

A környezetvédelem jegyében jönnek a papírdobozos sörök

A Carlsberg, amely úgy aposztrofálja magát, mint „a világ talán legjobb söre”, most hamarosan talán a legkörnyezetbarátabb is lehet. Múlt héten a C40 World Mayors Summit elnevezésű rendezvényen bejelentették, hogy aktívan dolgoznak a világ első papír „sörösüvegén”, hogy ezáltal csökkentsék a szénkibocsátásuk ökológiai lábnyomát. A palackot fenntartható forrásból származó farostokból, és teljes mértékben újrahasznosítható bio-alapanyagokból készítik.

Az Uncommon által készített kampány főleg Londonban fut, nem csak plakátokon, de a Brewdog kocsmáiban is.

Catherine on Twitter

Just arrived outside my daughter’s primary school. Just why

Utóbbiakból nyilván nem, a kültéri plakátokból viszont lett probléma, mivel a panaszt tevők szerint a káromkodást gyerekek is láthatják, főleg amikor egy általános iskola közvetlen közelében látható a plakát.