A Burger King mostantól kiszállít közvetlenül a dugóban ragadt autóknak

A Burger King gondoskodik róla, hogy a dugóban való várakozás kellemesebben teljen. Mostantól közvetlenül az autódba szállítja a hamburgereit, írja a DeignTaxi.

A gyorsétteremlánc a We Believers reklámügynökséggel közösen dolgozták ki a Traffic Jam Whopper nevű kiszállítást. A szolgáltatás kifejezetten a Mexikóváros közelében az autóban ragadt vásárlókat célozza meg.

Annyira kiakadtak a Burger King rasszista reklámja miatt, hogy törölték

Mint azt mi is megírtuk, a koreai Maria Mo Twitteren akadt ki az új-zélandi Burger King kampánya miatt. Az óriásvállalat a vietnámi burgerét reklámozta, amelyben a szereplők evőpálcikával próbálnak hamburgert enni. Miután tavaly decemberben a Dolce & Gabbana rasszista reklámja akkora botrányt kavart, hogy le kellett mondaniuk a Kínában tervezett divatbemutatót, azt gondolnánk, a cégek megtanulták, hogy nem helyes offenzív módon ábrázolni más kultúrákat.


Valós idejű közlekedési információkat használva a Waze alkalmazásban elhelyezett hirdetésekkel és digitális plakátokkal jelez a frusztrált vezetőknek, mikor a szolgáltatás elérhetővé válik.

A vásárlók a Burger King appjának segítségével adhatják le rendelésüket különböző szállítási díjakkal attól függően, hol ragadtak a dugóban.

A szolgáltatás hanggal is irányítható, így nem kell tartani attól sem, hogy telefonhasználaton kapnak vezetés közben. A digitális plakátok a kiszállítás idejéről is tájékoztatják a felhasználót, a kiszállítók pedig a Google Maps segítségével tudják belőni, hol adhatják át a rendelést.

https://twitter.com/BurgerKingMX/status/1115751001519214598?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1115751001519214598&ref_url=https%3A%2F%2Fdesigntaxi.com%2Fnews%2F404607%2FBurger-King-Now-Delivers-Whoppers-Directly-To-Cars-Caught-In-Traffic%2F

Úgy tűnik, a kezdeményezés nagy sikert aratott, a kiszállítás mértéke 63 százalékkal, a Burger King app letöltési arányai pedig 44 százalékkal nőttek az elmúlt hétben. A pozitív fogadtatásnak hála a gyorsétteremlánc szeretné kiterjeszteni az ötletet Los Angeles, Shanghai és Sao Paulo területére is.


Ez is érdekelhet

Top sztorik a rovatból