Olykor jól jön a szakértői segítség
Akár egy új projekt veszi kezdetét, akár régóta működő vállalatunk mindennapjairól van szó, arra törekszünk, hogy feladatainkat és céljainkat minél magasabb szinten, minél jobb minőségben valósítsuk meg. Előfordulhat, hogy azt gondoljuk, minden flottul megy, az eredmények mégsem erről adnak tanúbizonyságot. Ezekben a helyzetekben jöhet jól, ha egy külső személyt is bevonunk a folyamatba. Az AVALEX minőségirányítás tanácsadása azért készült, hogy segítsen az elakadásokat feloldani, és a lehető leghatékonyabb struktúrát alakítsa ki cégünknek.
Mit takar ez pontosan? A minőségirányítás esszenciája abban rejlik, hogy a vállalatok minőségi folyamatainak optimalizálása és fejlesztése kerül a középpontba. Ennek eléréséhez minőségbiztosítási rendszereket kell kidolgozni, bevezetni, majd újra és újra felülvizsgálni. A cél a hatékonyság és versenyképesség stabil fenntartása a piacon.
Hogyan épül fel egy minőségirányítási tanácsadás?
Mint említettük, egy szervezettől független szakember kapcsolódik be a működésbe. Felmerülhet benned a kérdés, hogy egy “idegen” mégis hogyan tud jól implementálható tanácsokat adni. Nos, pont ez a lényeg, hiszen ha kívülről szemléljük az állapotot, számos olyan tényezőt vélhetünk felfedezni, melyek felett mi, a munkatársakkal karöltve elsiklanánk.
Az egész procedúra egy folyamataudittal kezdődik, mely keretében a szakértővel alaposan feltérképezzük a minőségirányítás jelen helyzetét. Ezután következhet az új stratégia, valamint s minőségcélok meghatározása. Ennél a pontnál azt célszerű figyelembe venni, hogy hol kell igazán javulni, milyen mutatók esetén szükséges leginkább fejlesztés, előrelépés.
Természetesen minden lépés a vállalattal történő szoros együttműködés nyomán körvonalazódik, így indul csak el a rendszerépítés és a tanácsadói tevékenység végrehajtása. A közös munkát sorozatos egyeztetések, javaslatok, vizsgálatok övezik. A minőségirányítási rendszer eredményeiről érkezik visszacsatolás, további fejlesztési útmutatások és értékelés is elérhetőek lesznek.
Ha te is úgy érzed, hogy szükséged lehet rá…
A nagy hajtás közepette időnként hasznos megállni és végiggondolni a szituációkat. Főként azoknak a cégeknek ajánlott beépíteni a minőségirányítási tanácsadást a működésébe, akik napról napra az üzleti folyamataik javításán munkálkodnak, hogy megfeleljenek a vevői elvárásoknak.
Szintén ideális lehetőség azoknak, akik az ISO 9001 minőségirányítási szabvány szerint kívánnak operálni, illetve az ügyfélelégedettség mértékét jelentősen növelni szeretnék. Ha magadra ismertél, javasoljuk, hogy mielőbb vedd fel a kapcsolatot egy tapasztalt tanácsadóval!