Követem Élet + Stílus Charles Dickens klasszikusa előtt tiszteleg és modernizálja vele arculatát...

Charles Dickens klasszikusa előtt tiszteleg és modernizálja vele arculatát a BT

Promóció

A Két város regénye előtt tiszteleg új kampányában a brit telekommunikációs óriásvállalat, a BT. A  kampányfilmben Charles Dickens klasszikusának bevezető sorai hangzanak el egy iskolába induló kislánytól – írja a Creative Boom

Promóció

„Azok voltak a legjobb idők; azok voltak a legrosszabb idők. / A bölcseség kora volt az; meg a bolondság kora. / A hit korszaka; a hitetlenség korszaka. / A Világosság ideje; a Sötétség ideje. / A remény tavasza; a kétségbeesés tele. / Előttünk volt még minden; nem volt már előttünk semmi.” (Charles Dickens: Két város regénye, Karinty Frigyes fordítása)

A BT új kampányának arca Dickens sorait mondja a reklámban / Fotó: BT

Az elmúlt húsz év legnagyobb kampányát indította el november elején a brit cég. A Határokon túl elnevezésű kampány célja egy „jobb kapcsolattal rendelkező, versenyképes Anglia megteremtése”.

Anglia betiltja a káros nemi sztereotípiákat közvetítő reklámokat

Anglia nem kér azokból a reklámokból, amelyek bántók és széles körben sértők a nemekre nézve. Az Egyesült Királyság reklámjait irányító szervezet ( Advertising Standards Authority, ASA) felülvizsgálta a nemi sztereotípiákat, ez alapján hozta meg a döntést. Ebbe beletartoznak a sugárzott és nem sugárzott hirdetések, beleértve az online és szociális médiát.

Az ország hangulatát és a BT változó természetét jeleníti meg a kampány. A londoni Saatchi & Saatchi által készített televíziós reklám reményteli történetet mesél egy bizonytalanságokkal teli Angliában – mi is lehetne ma ennél időszerűbb?

BT on Twitter

To celebrate BT going Beyond Limits, today we’re bringing you a one-off live event. We’ll be streaming live on Twitter, Facebook and YouTube live from 7:30pm. Tune in to go Beyond Limits with us!

Egy kislány a mai, modern technológiai környezetben megy az iskolába, majd megérkezik a jövőbeli osztályába, miközben Dickens sorait mondja.

A reklám korunkról és a technológia életünkben játszott szerepéről tesz fel kérdéseket. Értelmezhetjük a technika jelenlétét jónak és rossznak is, majd arra következtetésre juthatunk a film alapján, hogy a technológiai fejlődés inkább egy pozitív, reménykeltő folyamat, amire büszkék lehetünk.

A BT frissített a brand külső megjelenésén is – nem csak a cég jelképe változott, hanem mostantól „a cég a változás jelképe”. Az indigólila alapon a fényes, átmenetes rózsaszín árnyalatok mély és vibráló környezetet ábrázolnak a szakértők szerint.

Beyond Limits – Tale of Two Cities

The future is ours to make. At BT we’re giving 5 million kids the tech skills they need. Find out more at bt.com/beyond-limits

Aki esetleg kedvet kapott ahhoz, hogy elolvassa Charles Dickens regényét, megteheti angol eredetiben, ingyenesen a Gutenberg projekt oldalán, vagy pedig magyarul a Magyar Elektronikus Könyvtárban, Karinthy Frigyes fordításában. 

Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A legszürreálisabb ötletek, hogyan védheted meg magad a koronavírus ellen

A kínai emberek saját kezükbe vették a sorsukat, maguknak gyártanak védőmaszkokat!

A pillanat, amikor az álmodozó turistát elgázolja a valóság

Nem véletlen, hogy egyes helyeken már turistaadót szednek.

Színésznők, akik nem szégyellik terhes alakjukat és döngő lépteiket

Bátran pózolnak fürdőruhában, domború hassal is és döngő léptekkel, ezek a büszke anyukák.
Promóció

a szerk. ajánlása

Tudtad? Kultúránként egészen mást jelent, amit a kezünkkel csinálunk

Ami egyik helyen a kedvesség jele, az máshol durvaságnak számít.

A nosztalgiavonat átrobogott a vásznakon – Ezek voltak 2019 legjobb külföldi filmjei a ContextUs szerint

Volt egyszer egy 2019-es év, amelyben korunk legnagyobb mesterei és feltörekvő tehetségei egyaránt megmutatták, hogyan is kell filmet készíteni.

Ezek minden idők legdrágábban elkelt festményei

Cikkünkben górcső alá vesszük a valaha legdrágábban elkelt tíz festményt, és arról is esik pár szó, miért kerülnek bizonyos festmények többe, mint mások.
Promóció

ez is érdekeltéged
<3