A Két város regénye előtt tiszteleg új kampányában a brit telekommunikációs óriásvállalat, a BT. A  kampányfilmben Charles Dickens klasszikusának bevezető sorai hangzanak el egy iskolába induló kislánytól – írja a Creative Boom

Hirdetés

„Azok voltak a legjobb idők; azok voltak a legrosszabb idők. / A bölcseség kora volt az; meg a bolondság kora. / A hit korszaka; a hitetlenség korszaka. / A Világosság ideje; a Sötétség ideje. / A remény tavasza; a kétségbeesés tele. / Előttünk volt még minden; nem volt már előttünk semmi.” (Charles Dickens: Két város regénye, Karinty Frigyes fordítása)

A BT új kampányának arca Dickens sorait mondja a reklámban / Fotó: BT

Az elmúlt húsz év legnagyobb kampányát indította el november elején a brit cég. A Határokon túl elnevezésű kampány célja egy „jobb kapcsolattal rendelkező, versenyképes Anglia megteremtése”.

Anglia betiltja a káros nemi sztereotípiákat közvetítő reklámokat

Anglia nem kér azokból a reklámokból, amelyek bántók és széles körben sértők a nemekre nézve. Az Egyesült Királyság reklámjait irányító szervezet ( Advertising Standards Authority, ASA) felülvizsgálta a nemi sztereotípiákat, ez alapján hozta meg a döntést. Ebbe beletartoznak a sugárzott és nem sugárzott hirdetések, beleértve az online és szociális médiát.

Az ország hangulatát és a BT változó természetét jeleníti meg a kampány. A londoni Saatchi & Saatchi által készített televíziós reklám reményteli történetet mesél egy bizonytalanságokkal teli Angliában – mi is lehetne ma ennél időszerűbb?

BT on Twitter

To celebrate BT going Beyond Limits, today we’re bringing you a one-off live event. We’ll be streaming live on Twitter, Facebook and YouTube live from 7:30pm. Tune in to go Beyond Limits with us!

Egy kislány a mai, modern technológiai környezetben megy az iskolába, majd megérkezik a jövőbeli osztályába, miközben Dickens sorait mondja.

A reklám korunkról és a technológia életünkben játszott szerepéről tesz fel kérdéseket. Értelmezhetjük a technika jelenlétét jónak és rossznak is, majd arra következtetésre juthatunk a film alapján, hogy a technológiai fejlődés inkább egy pozitív, reménykeltő folyamat, amire büszkék lehetünk.

A BT frissített a brand külső megjelenésén is – nem csak a cég jelképe változott, hanem mostantól „a cég a változás jelképe”. Az indigólila alapon a fényes, átmenetes rózsaszín árnyalatok mély és vibráló környezetet ábrázolnak a szakértők szerint.

Beyond Limits – Tale of Two Cities

The future is ours to make. At BT we’re giving 5 million kids the tech skills they need. Find out more at bt.com/beyond-limits

Aki esetleg kedvet kapott ahhoz, hogy elolvassa Charles Dickens regényét, megteheti angol eredetiben, ingyenesen a Gutenberg projekt oldalán, vagy pedig magyarul a Magyar Elektronikus Könyvtárban, Karinthy Frigyes fordításában. 

Hirdetés