Nagy botrányt kavart a Coca-Cola új plakátjai, amelyek ellepték Budapest köztereit. A meleg párokat lecserélik a képeken, helyettük üdítős üvegek lesznek láthatók.
A Love is Love kampány nem aratott nagy sikert Boldog István kormánypárti képviselőnél. Bojkottra hívta fel az embereket, hogy amíg el nem tüntetik a meleg párokat ábrázoló plakátokat, addig nem issza a Coca-Cola termékeit.
Hétfőn aztán az óriásvállalat közleményt adott ki, amelyben elmagyarázták, mit és miért szeretnének kifejezni a #loveislove címkével futó hirdetésekkel.
A Coca-Cola a Szigettel együttműködik – nem csak idén –, és a fesztivál témája 2019-ben is a Love Revolution, a Szeretet forradalma. Ehhez pedig a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, mert, mint írták, az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékek. A több országban is megjelenő ikonikus, szivárványos palackcímkéjük is ezt fejezik ki, ezen értékek előtt tisztelegnek.
A Sziget Fesztivál 2019-ben a Love Revolutiont influenszerekkel népszerűsíti
A Sziget két éve hirdette meg a “Love Revolution” kampányt, zászlajára tűzve a fenntarthatóság fontosságát, az emberi jogokat, elitélve a háborút és a fegyverkezést, szót emelve a bőrszín, vallás, vagy akár nemi identitás miatti kirekesztés ellen. sziget fesztivál 2019 fellépők
Mint hozzátették:
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Számos reklám esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.[/perfectpullquote]
Azonban ezeket lecserélik. A párok helyett üdítős üvegek lesznek láthatók, ám a szivárvány színei maradnak a #loveislove kampányban.
A 24.hu kérdésére a Coca-Cola közölte, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett. Szerdától a Sziget Fesztiválon és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola Zero áll a középpontban. Mint hozzátették, a kampányt eredetileg is így tervezték.