Követem Közélet A Coca-Cola a botrányt kavart, meleg párokat ábrázoló plakátokat...

A Coca-Cola a botrányt kavart, meleg párokat ábrázoló plakátokat lecseréli

Promóció

Nagy botrányt kavart a Coca-Cola új plakátjai, amelyek ellepték Budapest köztereit. A meleg párokat lecserélik a képeken, helyettük üdítős üvegek lesznek láthatók.

Promóció
- Advertisement -

A Love is Love kampány nem aratott nagy sikert Boldog István kormánypárti képviselőnél. Bojkottra hívta fel az embereket, hogy amíg el nem tüntetik a meleg párokat ábrázoló plakátokat, addig nem issza a Coca-Cola termékeit.

A Coca-Cola plakátjai Budapest közterein, amelyeket hamarosan lecserélnek / Fotó: Farkas Norbert / 24.hu

Hétfőn aztán az óriásvállalat közleményt adott ki, amelyben elmagyarázták, mit és miért szeretnének kifejezni a #loveislove címkével futó hirdetésekkel.

A Coca-Cola a Szigettel együttműködik – nem csak idén –, és a fesztivál témája 2019-ben is a Love Revolution, a Szeretet forradalma. Ehhez pedig a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, mert, mint írták, az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékek. A több országban is megjelenő ikonikus, szivárványos palackcímkéjük is ezt fejezik ki, ezen értékek előtt tisztelegnek.

A Sziget Fesztivál 2019-ben a Love Revolutiont influenszerekkel népszerűsíti

A Sziget két éve hirdette meg a “Love Revolution” kampányt, zászlajára tűzve a fenntarthatóság fontosságát, az emberi jogokat, elitélve a háborút és a fegyverkezést, szót emelve a bőrszín, vallás, vagy akár nemi identitás miatti kirekesztés ellen. sziget fesztivál 2019 fellépők

Mint hozzátették:

Számos reklám esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem.  Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.

Azonban ezeket lecserélik. A párok helyett üdítős üvegek lesznek láthatók, ám a szivárvány színei maradnak a #loveislove kampányban.

A 24.hu kérdésére a Coca-Cola közölte, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett. Szerdától a Sziget Fesztiválon és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola Zero áll a középpontban. Mint hozzátették, a kampányt eredetileg is így tervezték.

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3