Követem Közélet A Coca-Cola a botrányt kavart, meleg párokat ábrázoló plakátokat...

A Coca-Cola a botrányt kavart, meleg párokat ábrázoló plakátokat lecseréli

Nagy botrányt kavart a Coca-Cola új plakátjai, amelyek ellepték Budapest köztereit. A meleg párokat lecserélik a képeken, helyettük üdítős üvegek lesznek láthatók.

- Advertisement -

A Love is Love kampány nem aratott nagy sikert Boldog István kormánypárti képviselőnél. Bojkottra hívta fel az embereket, hogy amíg el nem tüntetik a meleg párokat ábrázoló plakátokat, addig nem issza a Coca-Cola termékeit.

A Coca-Cola plakátjai Budapest közterein, amelyeket hamarosan lecserélnek / Fotó: Farkas Norbert / 24.hu

Hétfőn aztán az óriásvállalat közleményt adott ki, amelyben elmagyarázták, mit és miért szeretnének kifejezni a #loveislove címkével futó hirdetésekkel.

A Coca-Cola a Szigettel együttműködik – nem csak idén –, és a fesztivál témája 2019-ben is a Love Revolution, a Szeretet forradalma. Ehhez pedig a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, mert, mint írták, az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékek. A több országban is megjelenő ikonikus, szivárványos palackcímkéjük is ezt fejezik ki, ezen értékek előtt tisztelegnek.

A Sziget Fesztivál 2019-ben a Love Revolutiont influenszerekkel népszerűsíti

A Sziget két éve hirdette meg a “Love Revolution” kampányt, zászlajára tűzve a fenntarthatóság fontosságát, az emberi jogokat, elitélve a háborút és a fegyverkezést, szót emelve a bőrszín, vallás, vagy akár nemi identitás miatti kirekesztés ellen. sziget fesztivál 2019 fellépők

Mint hozzátették:

Számos reklám esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem.  Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.

Azonban ezeket lecserélik. A párok helyett üdítős üvegek lesznek láthatók, ám a szivárvány színei maradnak a #loveislove kampányban.

A 24.hu kérdésére a Coca-Cola közölte, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett. Szerdától a Sziget Fesztiválon és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola Zero áll a középpontban. Mint hozzátették, a kampányt eredetileg is így tervezték.

Promóció

legnépszerűbbek

Ezek a legjobb Tarantino-filmek a Rotten Tomatoes szerint

A Rotten Tomatoes-on a közönség értékelései alapján így rangsorolták Tarantino filmjeit.

Bödőcs Tibor: „Hugyozzál Hölgyet hermelinnel a hóba, hülyegyerek!” – Így veti a képzőművészetbe magát Bödőcs

Bödőcs Tibor humoristának október elején jelent meg második könyve, a Meg se kínáltak. Korábban már elolvastuk, „megkritizáltuk”, most pedig kiszemezgettük belőle a képzőművészethez – kulturális magazin révén – kötődő legjobb idézeteket.

a szerk. ajánlása

Ilyen lenne, ha a kedvenc filmjeleneteinket a kedvenc Disney-karaktereinkkel vegyítenénk

A Disney-figurák jól mutatnak a hollywoodi filmek jeleneteiben is

Ezekre az előadásokra küldenék el a politikusokat a színészek

"Kásler Miklósnak szeretném ajánlani a 10 című előadásunkat, mert az a tízparancsolatról szól", mondja Sodró Eliza.

Ez a 100 legjobb könyv, amelyek átformálták a világot – A 10 legjobb ifjúsági regény

A BBC összeállította minden idők legnagyobb hatású angol nyelvű regényeinek 100-as listáját. Cikksorozatunk hetedik részében a tíz legjobb ifjúsági regényt mutatjuk be.

most pörög

Ha egy filmben a szereplő tejet iszik, tudd, a rendező üzenni akar valamit

Hányféle hatása lehet, ha az egyik szereplő tejet iszik a filmvásznon? Megannyi rendezői szándék a legnagyobbaktól: Hitchcocktól Scorsesén át Tarantinóig.

A hollywoodi sztárok kedvenc festőjének képét rekordáron árverezték el

Tamara de Lempicka lengyel festőnő alkotásai több millió dollárt érnek!

Schobert Norbi lánya, Lara: “Ne nekem írogassatok, köszipuszibye”

Schobert Norbi videói az elmúlt napok közbeszédét teljesen uralják, tematizálják. Lara, Rubint Réka és Schobert lánya sem tudta kikerülni.

A Coca-Cola is reagált Schobert Norbi videójára

Több celeb is beleállt, de talán a legkreatívabb és tömörebb módon a Coca-Cola tette kedd délelőtt.

Schobert Norbi újabb videót tett közzé: Nem kér bocsánatot

Fenntartja a véleményét, mindössze marketingfogással akarta felhívni a figyelmet az egészséges táplálkozásra.

ez is érdekeltéged
<3