Követem Média Budapesten bírságot, Londonban nemzetközi díjat kapott a Coca-Cola #loveislove...

Budapesten bírságot, Londonban nemzetközi díjat kapott a Coca-Cola #loveislove kampánya

Promóció

Nemzetközi díjat kapott az a homoszexuális párost is szerepeltető egyenjogúságpárti Love is Love kampány Londonban, mely itthon hatalmas indulatokat váltott ki fideszes berkekben a nyáron, és ami miatt még bírságolt is a fogyasztóvédelmi hatóság, amely szerint a plakát káros volt a fiatalkorúak fejlődésére.

Promóció
- Advertisement -

Coca-Cola Equal Love” kampánya, a #loveislove nyerte a 2019-es European Diversity Awards Legjobb marketingkampány” kategóriájában a zsűri különdíját.

Coca-Cola #loveislove kampánya Budapesten / Fotó: Bielik István / 24.hu

A European Diversity Awards az egyik legnevesebb nemzetközi díj, amely a sokszínűségért és az esélyegyenlőségért végzett kiemelkedő aktivitást és az ezen a téren indított példaértékű kezdeményezéseket ismeri el.

A Coca-Cola a botrányt kavart melegeket ábrázoló plakátokat lecseréli

A Love is Love kampány nem aratott nagy sikert Boldog István kormánypárti képviselőnél. Bojkottra hívta fel az embereket, hogy amíg el nem tüntetik a meleg párokat ábrázoló plakátokat, addig nem issza a Coca-Cola termékeit. Hétfőn aztán az óriásvállalat közleményt adott ki, amelyben elmagyarázták, mit és miért szeretnének kifejezni a #loveislove címkével futó hirdetésekkel.

A díjnyertes #loveislove kampány során a Coca-Cola és Coca-Cola Zero szivárványos címkés palackokban volt kapható a Sziget Fesztiválon, közösséget vállalva a fesztivál idei „Love Revolution” („Szeretet forradalma”) témájával.

Érzékenyítés vagy nyerészkedés áll a Coca-Cola kampánya mögött?

Idén a Coca-Cola úgy döntött, Magyarország egyik legnagyobb és nemzetközileg is elismert rendezvényére, a Szigetre egy új kampánnyal rukkol elő. A fesztivál két szlogennel is dolgozott: Zéró cukor, zéró előítélet, és Love is love. A plakátjaik pedig boldog párokat ábrázoltak. A kampányuk egybevág a Sziget Love Revolution kampányával, amelyen számtalan LMBTQ-s programot is felvonultatott.

A kampány keretében a Coca-Cola hetero- és homoszexuális párokat egyaránt szerepeltető plakátokat helyezett el Budapest-szerte, kifejezve a vállalat által vallott értékeket: az emberek sokszínűségébe és egyenlőségébe vetett hitet.

A plakátokkal és a szivárványos címkés palackkal a Coca-Cola üzenete az volt, hogy a szeretet és szerelem érzése mindenkié, célja pedig a sokszínűség elfogadására való ösztönzés.

A díjakat november 14-én, tegnap este Londonban adták át, marketingkampány kategóriában a Coca-Cola mellett többek között a P&G, a Diageo, az Uber, a British Airways, a Chanel és a Manchester United szerepelt a European Diversity Awards idei shortlistjén.

Mucsi Zoltán megszólalt a Coca-Cola-botrány kapcsán a maga stílusában

Múlt héttől volt látható a Coca-Cola #loveislove kampánya, a plakátokon azonos nemű párokat láthattunk. Ez igencsak megosztotta a közvéleményt, és Boldog István kormánypárti képviselőt is – neki köszönhetően a világsajtó is beszámolt az esetről -, aki bojkottra hívta az embereket. Mint mondta, ne igyák az emberek a Coca-Cola termékeit, amíg le nem szedik a plakátokat.

A Love is Love kampány miatt korábban a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság bírságot szabott ki a Coca-Colára. Korábban a fideszes Boldog István hevesen támadta az üdítőipari céget, amiért melegeket is szerepeltet a plakátokon, sőt még bojkottra is felszólította a fogyasztókat.

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3