A világhírű italmárka úgy döntött, részt vesz a sokszínűség terjesztésében. Szerencsére egyre több gigacég készít olyan hirdetést, amelyben így vagy úgy szerepel a másság elfogadtatása. A Coca-Cola reklámok jól ismert jegesmedvéje többé nincs egyedül a legújabb hirdetésben.

Ez az első alkalom, hogy a cég más medvéket is szerepeltet reklámjában. A jegesmedve mellett egy barna -, egy fekete – és egy panda medve is helyet kapott a hirdetésben. A kampányt német Heimat Berlin kreatív ügynökség készítette el 2019 januárjában.

Különbözünk, mégis egyenlőek vagyunk / Fotó: The Drum

A plakáton egy szívmelengető üzenetet is megfogalmaztak.

Talán másképp nézünk ki. De több minden tesz minket egyenlővé, mint különbözővé.

– olvasható a hirdetésben.

Meg kell hagyni, ennél több nem is kell. Rövid, kifejező és mellőzi a tolakodást.

A Netflix legújabb kampánya a sokféleségre hívja fel a figyelmet

Uzo Aduba népszerűsíti a Netflix különbözőséget hirdető kampányát. A Narancs az új fekete című sorozat Suzanne Warrenje mind a rendezőket, mind a színészeket és írókat felszólítja, hogy lépjenek bátran az új tartalmak felé. Aduba a kampányvideóban szobáról szobára jár (innen a kampány neve), és több hangra, több történetre hívja fel a figyelmet.

A plakáton a Coca-Cola-macik egymást átkarolva, kólával a kezükben sétálnak a hóban. A világmárka a vidám reklámmal az egyenlőségre és a sokszínűségre szeretné felhívni a figyelmet. Remélhetőleg, a jövőben minél többen csatlakoznak a Coca-Cola típusú kampányokhoz, és az elutasítás helyett az elfogadást népszerűsítik majd.