A divatvilág több neves márkája is nyilvánosságra hozta a divatbemutatókat érintő változtatásokat, amelyeket a koronavírus világjárvány miatt eszközöltek. A Dior közönség nélküli, online, míg a Burberry kültéri eseményeket rendez. 

Műsor – közönség nélkül

A neves márkák nemrégiben nyilvánosságra kerülő tervei szerint a divatvilág is a foci meccsek útjára lép. Legtöbb eseményüket zárt ajtók mögött szervezik, hogy a szezon újraindítására a koronavírustól teljes mértékben védve kerülhessen sor. 

Divatbemutato
A Dior Divatbemutatója Tavaly Áprilisban Marrákesben / Fotó: Stephane Cardinale-Corbis

Christian Dior hétfőn jelentette be, hogy az eredetileg májusra tervezett bemutatójukat július 22-re helyezték át. A modellek, sminkesek és zenészek az Olaszország déli részén fekvő Pugliába utaznak, ahol a Piazza del Duomo épületében felállított kifutóra felejthetetlen eseményt álmodtak. A tavalyi marrákesi bemutató után azonban a kameráké lesz a főszerep, a divatbemutató ugyanis közönség nélkül kerül megrendezésre. Mindössze pár ember jelenhet meg a kifutó mellett, többek között a Dior kreatív igazgatójának, Maria Grazia Chiurinak a családja és közeli barátai. A Dior azonban reméli, hogy mielőbb sor kerülhet egy élő divatbemutatóra, ahol ha nem is akkora tömegeket, mint azelőtt, de jelentősebb közönséget lesznek képesek beengedni. 

Erős és luxus márkák

A Burberry ezzel szemben élő közönség előtt, ám szabadtéri helyszínen rendezi a legközelebbi divatbemutatóját. Az esemény pontos helyéről még nem nyilatkoztak, ám Riccardo Tisci tervező szerint gyönyörű táj kápráztatja majd el a látogatókat. Feltehetőleg a sarkvidéki stílusban megálmodott, újonnan felavatott üzletükkel szemben, nyáriasabb hangulatot kölcsönöznek a régvárt eseménynek. 

A Burberry útjára lép a Dolce & Gabbana is. A márka divatbemutatóját a Humanitas Egyetem kertjében rendezik, ahol amúgy a koronavírus kutatási programja jelenleg is zajlik. Az online kereteken belül élvezhető divatbemutatók sorát a milánói divathét nyitja meg július elején. A divatipar helytállt a koronavírus idején, és újabban a fenntarthatóságnak is nagy figyelmet szentelnek. Újraindulásuk és terveik azt sugallják, hogy a luxus márkák a legerősebb megpróbáltatásoknak is képesek ellenállni, írja a The Guardian. 

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.