Úgy tűnik, a bombasztikusnak vélt marketing fogás nem jött be a Lot18 nevű borszakértéssel, marketinggel és kereskedéssel foglalkozó amerikai cégnek. Egy nappal a piacra dobásuk után rögtön le is vette a polcokról A szolgálólány meséje ihlette palackokat.
A Margaret Atwood könyvén alapuló, hasonló címet viselő sorozat szexuális rabszolgaságra épülő disztópikus társadalomban játszódik.
A borokat eredetileg úgy tervezték meg, hogy a sorozat fő női karakterei jelenjenek meg a palackokon: Offred Pinot Noir, Ofglen Cabernet Sauvignon, míg Serena Joy Bordeaux Blanc címkéjén kapott helyet.
Nem meglepő módon a nők nem fogadták kitörő lelkesedéssel, hogy a cég olyan termékekből szerezzen profitot, amelyeket egy elnyomáson és nők szexuális kizsákmányolásán alapuló totalitárius rendszer ihletett.

Ráadásul az időzítés sem volt szerencsés. Egy olyan évad vége felé dobták piacra a palackokat, amely sok kritikát kapott “kínzás pornó” és “brutális” volta miatt.
A Lot18 hivatalosan is visszahívta az új szériát. A People magazin szerint a cég nem csak a polcokról tünteti el a borokat, hanem honlapjáról is.