Frank Ocean popzenészt választotta a Prada divatmárka az új reklámarcának, írja a Dazeddigital.
Frank Ocean lett a Prada új reklámarca, az olasz márka SS20 névre keresztelt legújabb kampányához választotta ki az énekest.

David Sims fotográfus készítette el az énekesről fekete-fehér, valamint technicolorban készült képeket. Az egyik fotón Frank Ocean egy parkettázott apartman padlóján áll szövetkabátban, túlméretezett ingben és világosbarna nadrágban. A viseletet vékony, cowboy nyakkendővel egészített ki. A másik képen pedig egy fekete pulóverben feszít és réved a távolba.
A kampányban a Prada szó ismét egy mozaikszóvá vált és a „Programming Rhythms And Dancing Again” mondatra utal. A divatmárka sajtóközleménye szerint ez absztrakt ötletekből, gondolatokból és elképzelésekből származik.

A kampányban Frank Ocean mellett megjelenik még Austin Butler színész és Nicolas Winding Refn rendező is.