Frank Ocean popzenészt választotta a Prada divatmárka az új reklámarcának, írja a Dazeddigital.
Frank Ocean lett a Prada új reklámarca, az olasz márka SS20 névre keresztelt legújabb kampányához választotta ki az énekest.
David Sims fotográfus készítette el az énekesről fekete-fehér, valamint technicolorban készült képeket. Az egyik fotón Frank Ocean egy parkettázott apartman padlóján áll szövetkabátban, túlméretezett ingben és világosbarna nadrágban. A viseletet vékony, cowboy nyakkendővel egészített ki. A másik képen pedig egy fekete pulóverben feszít és réved a távolba.
A bunda bojkottálása után a Prada sem gyárt bundákat
Az olasz divatmárka, a Prada többé nem használ bundát az SS20 show-t követően. A Gucci, a Chanel, a Burberry, a Jean Paul Gaurtier, a Versache, a Tom Ford vagy a John Galliano után a Prada is beállt a sorba. bunda, prada bunda,
A kampányban a Prada szó ismét egy mozaikszóvá vált és a „Programming Rhythms And Dancing Again” mondatra utal. A divatmárka sajtóközleménye szerint ez absztrakt ötletekből, gondolatokból és elképzelésekből származik.
A kampányban Frank Ocean mellett megjelenik még Austin Butler színész és Nicolas Winding Refn rendező is.