Az Instagram influenszerei híresek a látszólagos tökéletességről. A telefonunk képernyőjét tapogatva ezernyi fényűző élet tárul elénk. Drága ruhák, gyönyörű sminkek, lenyűgöző utazások. De fontos észben tartanunk, a közösségi médiában dolgozók könnyen manipulálhatják a kialakított képet. Például meg tudják játszani, hogy részt vettek egy több napos fesztiválon a sivatagban.

Hirdetés

Gabbie Hanna YouTube-csatornája 5,8 feliratkozót, Instagram-oldala pedig 3,8 millió követőt számlál. Életmód vlogokról, sztorizós videókról és zenei klipjeiről vált ismertté. Legújabb videójában pedig arról mesélt, hogyan játszotta el az Instagramon, hogy részt vett a Coachellán.

gabbie on Twitter

I Faked Going To Coachella… https://t.co/TJDWtpasDe RT to be my next shout out!

A kaliforniai sivatagban tartott fesztivál már-már híresebb a híresség- és influenszerkultúráról, mint az előadókról magukról. Gabbie a photoshop segítségével elhitette a követőivel, hogy három napot töltött a fesztiválon, írja a Dazeddigital.

A Coachellás „élményeit” állandó posztokban és Insta-sztorikban is megörökítette. Fesztivál viseletben pózolt az Airbnb-ben, a fesztivál helyszínén, de még valódi fesztiválozóktól kapott felvételeket is megosztott a koncertekről.

Az influenszereknek már fel se kell próbálniuk a ruhákat, hogy reklámozzák

A technológiai fejlődés nem kerüli el a divat világát sem. Találkozhatunk mesterséges intelligenciával készített influenszerrel, robotok képesek magukat felöltöztetni, nem is beszélve Tommy Hilfiger kollekciójáról, amely képes felismerni, hányszor és hova veszed fel a darabokat. A nagy márkák közül a Tommy Hilfiger az elsők között ismerte fel, hogy a fogyatékkal élőknek a felöltözés nem mindig a legegyszerűbb dolog.


A videóban kiemelte, akik figyelemmel követték munkásságát az utóbbi években, tudhatták róla, hogy nem kedveli a Coachella fesztivált, mégis könnyen elhitték neki, hogy részt vesz az eseményen. Ez is azt mutatja, milyen egyszerű meghamisítani a valóságot a közösségi médiában.

Olyan sok minden mű a médiában, és ez rendben van, nem szeretnék hibáztatni senkit, aki ezt csinálja, mert ez egy valódi munka, de egy átlagos nézőnek, aki csak ezeket a képeket látja, amik hatnak rá, tudnia kell, ezek a dolgok nem mindig olyan elérhetőek, mint amilyennek tűnnek

– magyarázta videójában.

Hirdetés