A karantén nem szabhat határt a szabadság víziójának. A Gucci a szabadban fotózta be legújabb kollekciójának kampány képeit, amin a modellek őzikékkel, sündisznókkal és más vadon élő állatokkal pózolnak. 

Szívszaggató utópia

A Gucci álomvilágában az élénk kampányokért, extravagáns divatbemutatókért, egyedülálló kollekciókért Alessandro Michele felel. Idillikus realizmusával ruházza fel a modelljeit, és nem kivétel ez alól legutóbbi kampánya sem, ami mind közül a legszívszaggatóbb utópia. 

Gucci Uj Kampany Kollekcio E1588170383504
/ Fotó: Alasdair Mclellan

A 2020-as őszi kollekcióban az olasz divatház a szabadban alkotta meg legújjabb kampányfotóit. A modellek a 70-es évek inspirálta darabokban pózolnak, hintáznak, játszanak a fűben, másznak a fákra, miközben számos vadon élő állat lapul meg a képeken. Nem véletlen, hogy a kampány a So Deer To Me nevet viseli, írja az i-D Vice. 

Illuzió

Elképzelni egy valóságot, ahol ember és állat békében élnek egymás mellett, szinte hihetetlen. Mindenesetre a kampány kiválóan reflektál a védett állatok problémája, de tágabb körökben alkalmazva asszociációinkat a környezet védelmére is felhívhatja a figyelmet.

Úgy látszik a természetesség, és az élővilághoz közeli motívumok nemcsak minták és színek szintjén jelenhet meg egy kollekcióban, hanem annak tartalmi mondanivalójában és reklám felvételeiben is. 

A Gucci ezévben a The Lion’s Share Fund szervezettel működik együtt, akik az állatok védelmére fordítják az adományokból befolyt összeget. 

Patti Smith, a punklegenda 7 ikonikus megjelenése

Patti Smith, a punklegenda 7 ikonikus megjelenése Patti Smith 1975-ben debütált Horses albuma nemcsak zeneileg itta bele magát a popkultúrába, de annak borítója is meghatározta a zenei világ későbbi lemezeit. A képet az énekes együttműködője és jó barátja, Robert Mapplethorpe készítette a New York-i Fifth Avenue egyik apartmanjában.

Ugyan a kollekció reklámanyagai közelebb hozzák számunkra a természetet és a szabadságot, mindez eléggé illuzórikus tekintve, hogy a pandémia folytán jobb, ha otthon maradunk. Azonban nem a Gucci az egyetlen márka, akik hasonló ötlettel álltak elő.

A Loewe a Paula’s szabad hangulatát idézte meg legújabb kollekciójában. A márka amúgy jelentős adománnyal segíti a koronavírusban tanuló, nehéz helyzetű gyermekeket.  

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.