A Nochleczka jótékonysági szervezet kreatív reklámkampánnyal igyekszik felhívni a figyelmet az oroszországi hajléktalanság problémájára, írja a DesignTaxi.

Hirdetés

A Hajléktalan alaprajza címet viselő kampány három plakátból áll, melyet a Kollegi kreatívügynökség készített. A poszterek a várost mutatják meg egy hajléktalan perspektívájából. Az ég számukra egy épületek által keretezett kék négyzetből áll.

Luxusterepjáróval viszi az ételt a hajléktalanoknak egy titokzatos úr Pécsen

A megbélyegzés és a hajléktalanság kriminalizálása ellenére komoly adományok érkeztek karácsonyra az ellátásért felelős Támasz Alapítványhoz. Van, aki csak egy tálca süteményt vitt, de többen tartós élelmiszerekkel támogatták a hajléktalanokat – mondta el a Zoom kérdésére Hajdu Krisztián, a szervezet szakmai vezetője.


Mindegyik plakát különböző felirattal érkezik, amelyek bemutatják egy az utcára kényszerülő emberek kétségbeejtő valóságát. Az egyik poszteren az „alaprajz, amit senki sem választ” olvasható, míg megjelenik az „alaprajz, amitől mindenki menekülni próbál” és az „alaprajz, ami túl félelmetes az ottlakáshoz” sorok is.

A poszterek a várost mutatják meg egy hajléktalan perspektívájából. Az ég számukra egy épületek által keretezett kék négyzetből áll. / Fotó: Ads of the World

A reklám azt is tudatja a közönséggel, hogy százak élnek Saint Petersburg utcáin. A plakátokon kifejezetten a Saint petersburgi hajléktalanok kilátását jelenítették meg, az ott élők mellbevágóan ismerős belső udvarokkal szembesülhetnek.

Hirdetés