A 100 éves Hellmann’s az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb majonézmárkája. A cég pedig úgy döntött, felbőszíti az internet népét egyetlen tweettel.

A majonéz és a kávé gondolata túl soknak bizonyult

A szóban forgó twitter-posztról a 24.hu is írt, és rövidsége ellenére sikeresen kicsapta a biztosítékot a legtöbb felhasználónál.

Majonéz a kávédban. Ennyi, ez a tweet

– írta a cég.
A kommentelők teljesen elszörnyedtek a párosításon, a vizelettel dúsított pezsgőhöz hasonlították.

A Hellmann’s tovább feszítette a húrt

A Hellmann’s pedig itt sem állt meg, következő bejegyzésében is a majonézzel kiegészített kávé előnyeit taglalta.

Hellmann's on Twitter: "Nope, that wasn't a typo. Mayo in your coffee. It's called having a sophisticated pallet. / Twitter"

Nope, that wasn't a typo. Mayo in your coffee. It's called having a sophisticated pallet.

A cég bejegyzései felpörgették a Hellmann’s elérését a közösségi oldalon, néhányan szórakoztatónak, a legtöbben inkább undorítónak tartották a posztokat.
Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet