Zöld utat kaptunk, szóval már gyártják a ruhákat, illetve egy hét múlva lesz hozzá fotózás, július végén pedig bemutató, és onnantól kezdve lehet majd vásárolni Backoff termékeket
– árulta el. Az énekesnő ruhamárkájáról Herczeg Zoltán divattervező véleményét kérdezték. “Hatalmas munka egy brand felépítése, mert a márka elfogadtatása a vásárlókkal nem automatikus folyamat. Nem is beszélve a gyártással, tervezéssel, értékesítéssel, szállítással járó temérdek feladatról. Persze Andi szerencsés helyzetben van olyan szempontból, hogy jelentős rajongói bázissal rendelkezik.”
Ám fontos tisztában lenni azzal is, hogy a több százezres követőtábor korántsem garancia a sikerre, hiszen egészen más tapsolni és lájkolni, mint vásárolni
– magyarázta, hozzátéve, hogy egy márka felépítése hasonló, mint egy zenei karrieré.
Andinak közel tíz évébe telt, mire ilyen szinten befutott a zeneiparban, és nagyjából ugyanennyi időt és energiát számolhat arra is, hogy felépítse a ruhamárkáját.
A divattervező sok erőt és sikert kívánt az énekesnőnek, és hozzátette, bármikor számíthat a segítségére, ha kérdéssel fordul hozzá.
Kapcsolódó cikk
Tóth Andi élete legjobb döntésének tartja a visszavonulását
Nem gondolta meg magát.