Az ikonikus svéd áruházlánc minden évben előáll valamilyen kreatív ötlettel. Ezen meg se lepődünk, fennállása óta az okos és kivitelezhető találékonyság az egyik fő profilja. Idén ez a találékonyság tárca formájában köszön vissza.

A Balenciaga 2017-ben már előállt egy nagy méretű, kék táskával, amely erősen emlékeztetett az IKEA jól ismert FRAKTA táskáira. Csak éppen árban volt egy „kis” eltérés, 2145 dollárért bárki megvehette a luxusmárka termékét.

Amikor a design és az okos ötlet találkozik / Fotó: Designtaxi

Az IKEA idén összeállt a Mother London reklámcéggel és megalkották az IKEA Wallet terméket, vagyis az IKEA-tárcát.

Szerencsére az áruház továbbra is megtartotta jó szokását, vagyis az ár-érték arány teljesen rendben van a tárca esetében is. Mi több, még a tudatos utazást is támogatják.

Minden tartóhoz 5 fonttal feltöltött Oyster-kártya jár (Angliában használható feltölthető kártyák – a szerk.).

HIKEA: Így rakj össze IKEA bútort öt és fél óra alatt / ContextUs

Még szerencse, hogy van a világon két olyan kreatív, mint Hunter Fine és Alex Taylor, akik megalkották a HIKEAt, ez pedig pont az, aminek tűnik: beállva raknak össze bútorokat, és jobban szórakoznak, mint én az asztallábakkal. Augusztus 9-én csinálták meg az első két részt, az egyikben Giancarlo és Nicole acidoznak végig egy öltöztető összerakást, a másodikban Keith készíti el az asztalát egy gomba-trip közben.

Mindössze 1200 darab készült, amelyeket már elhelyeztek Lewisham és Greenwhich megállóiban, ahol a márkának két üzlete is van. Akik nem szeretnének lemaradni, és esetleg Angliában járnak, még beszerezhetik. Talán Magyarországra is gondolnak a jövőben, ha tárcákról van szó. Bár előre kifizetett havi bérletre valószínűleg nem számíthatunk.