Követem Design Az influenszereknek már fel se kell próbálniuk a ruhákat,...

Az influenszereknek már fel se kell próbálniuk a ruhákat, hogy reklámozzák

Promóció

Vége az időnek, amikor az influenszereknek fel kellett venniük a reklámozott ruhákat. Az új digitális kollekciókban anélkül készíthetők képek, hogy „viselőik” egyáltalán látták volna a ruhadarabokat.

Promóció
- Advertisement -

A technológiai fejlődés nem kerüli el a divat világát sem. Találkozhatunk mesterséges intelligenciával készített influenszerrel, robotok képesek magukat felöltöztetni, nem is beszélve Tommy Hilfiger kollekciójáról, amely képes felismerni, hányszor és hova veszed fel a darabokat.

Tommy Hilfiger új kollekciójával a fogyatékosság elfogadásáért kampányol

A nagy márkák közül a Tommy Hilfiger az elsők között ismerte fel, hogy a fogyatékkal élőknek a felöltözés nem mindig a legegyszerűbb dolog. A Tommy Adaptive célja, hogy a divat nyitott és elfogadó iparág legyen ezen emberek felé is. A kollekció ezért mágneses cipzárakat, állítható széleket, egykezes cipzárakat és tépőzáras megoldásokat tartalmaz.

Egy norvég kereskedés, a Carlings kollekciója egy teljesen új szintjét mutatja meg a digitális találmányoknak. A cég segítségével az influenszereknek nem kell felpróbálni a szponzorált cég ruháit a reklámhoz. Még látniuk se kell a kollekció darabjait ahhoz, hogy digitálisan hordják őket.

A kollekció darabjait hordhatod a képeiden anélkül, hogy valaha felvennéd őket a valóságban. / Fotó: Carlings /

A kezdeményezés lényege, hogy a cég digitális 3D designerei – egy alacsony díj ellenében – a 19 darabos kollekcióból kiválasztott ruhákat digitálisan rászerkesztik az influenszerek testére. Az így készült kép mehet is az Instagramra, anélkül, hogy az influenszernek valóban felvették volna a ruhadarabokat.

Túl “meztelen” volt, így nem léphetett be a Louvre ajtaján egy influenszer

Az ausztrál Instagram-influenszer, Newsha Syeh is így járt, akiről, mint kiderült, túl kihívóan öltözött fel. A Cosmopolitan szerint egy már azóta törölt Instagram-posztban mérgelődött Newsha Syeh-re. Rita Ora mindig is a bevállalós stílusáról és az extrém rucijairól volt híres, de néha még így is ki tudja akasztani a rajongóit.

A kollekció arra a jelenségre reagál, hogy az influenszerek gyakran egyetlen kép erejéig veszik meg a ruhákat, amiket aztán vissza is visznek a boltba. A digitális kollekció lehetővé teszi a szponzorált tartalom előállítását környezetbarát módon. A befolyó pénz pedig a WaterAid szervezetnek megy, ami a pazarló vízfogyasztásra próbálja felhívni a figyelmet.

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3