Követem Élet + Stílus Az Instagram influenszerei már nem olyan befolyásosak, mint korábban

Az Instagram influenszerei már nem olyan befolyásosak, mint korábban

Promóció

Egy új kutatás szerint az alapvető mérőszámként használt engagement rate ezidáig soha nem volt ilyan alacsony, írja a Dazeddigital.

Promóció
- Advertisement -

Az InfluencerDB cég adatai szerint az Instagram túlzsúfolttá vált a szponzorált tartalmaktól, és a felhasználók nem elégedettek. A Mobile Marketer oldalon jelent meg a tanulmány, amely a követői aktivitást mérte a követők és lájkok, illetve a képenkénti átlagos kedvelésszám és a követők számának arányával.

A kedvelésarány zuhanása nem feltétlen jelenti az influenszerek korának végét, de mindenképp arra utal, hogy az iparnak fejlődésre, átalakulásra van szüksége. / Fotó: Inc42

Úgy tűnik, a felhasználók megunták a szponzorációt, és most ritkábban nyomnak a lájk-gombra, mint valaha. A legfontosabbnak tartott mérőszám, az engagement rate a szponzorált tartalmaknál 2,4 százalékra esett. Ez a szám 2016-ban még 4 százalék volt.

A kutatás alapján az alacsonyabb követőszámmal rendelkező influenszereket kevésbé érinti a probléma. Azok, akik 10 ezer követőnél többet tudhatnak maguknak, átlag 3,6 százalékos engagement rátával rendelkeznek, az 5 és 10 ezer közötti rajongótáboros influenszereknél ez a szám 6,3 százalék, míg azok, akik követőszáma ezer és ötezer közé esik, 8,8 százalékot produkáltak. Ez arra utal, hogy a kisebb táborral rendelkező influenszerek lojálisabb rajongókat vonzanak be maguknak. Azonban, ha hihetünk ennek a tanulmánynak, a ráta ezeknél a felhasználóknál is leesik majd, ahogy nagyobbá nőnek.

Joe Nicchi, aki bevezette az antiinfluenszer fogalmát

Joe Nicchi színészként dolgozik Los Angelesben, de bevétele nem elég, hogy eltartsa a családját. Kiegészítésként egy három ízt (csokoládé, vanília, csokoládé-vanília) áruló fagylaltos bódét vezet, amelynek dizájnja vonzza a sztár influenszereket, sőt, néhány televíziós személyiséget is. A probléma, hogy ezek az emberek általában nem akarják kifizetni a 4 dollárt, mivel a fotó, amit készítenek, szerintük sokkal többet hoz a konyhára.

A kedvelésarány zuhanása nem feltétlen jelenti az influenszerek korának végét. De mindenképp arra utal, hogy az iparnak fejlődésre, átalakulásra van szüksége.

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3