Követem Média Az Instagram új bevételszerzési lehetőségeket indít a tartalomgyártók számára

Az Instagram új bevételszerzési lehetőségeket indít a tartalomgyártók számára

Promóció

Az Instagram által hamarosan bevezetendő rajongói jelvényrendszer és az IGTV-reklámok egyelőre kísérleti jelleggel, néhány nagyobb országban lesznek elérhetők.

Közvetlenül a tartalomgyártó felhasználót díjazzák

Promóció
- Advertisement -

A karantén időszaka alatt az Instagram-élőzés a virágkorát élte. A feltörekvő influenszerektől a legnagyobb sztárokig ki-ki a maga módján használta ki az élő adás lehetőségeit: Mika a saját konyhájában három nyelven főzött, Reese Witherspoon riporternek csapott fel, Charlie XCX tematikus beszélgetéseket folytatott sztárokkal, Roberto Saviano, a Gomorra-sorozat írója pedig hetente tart középiskolások kérdései alapján online tanórákat. Számos szuper karanténkoncerten vehettünk részt a közösségi oldal segítségévél.

Jelvényrendszer az Instagramon / Fotó: Instagram

A tartalomgyártók eddig csak közvetett formában támaszkodhattak a közösségi oldalra a bevételszerzést illetően: adott céghez kötődő szponzorált tartalmakkal egészíthették ki a jövedelmüket. Mostantól fogva azonban a Facebook tulajdonában lévő közösségi oldal új lehetőségeket talált ki, hogy közvetlenül a tartalom megosztói jussanak bevételhez az élő közvetítésekből és az IGTV-re feltöltött videós anyagokból.

A 19. század celebjei már az Instagramban vannak

A szervezők minden évben más-más történelmi korszakot választanak ki, melyet a háromfordulós verseny során a kreatív energiáikat csapatban mozgósító diákok a kapott feladatok segítségével feldolgoznak. Az idei verseny már teljes egészében az online térben zajlott. A diákoknak ebben az évben a dualizmus korába kellett beásniuk magukat, a 114 jelentkezőből a 37 kérdéses online történelmi kvízt túlélő csapatok a sikeres nyitányt követően már találkozhattak hasonló kihívásokkal.

A Variety beszámol arról is, hogy júniustól ugyanis a felhasználók jelvényeket vásárolhatnak az élő bejelentkezések során, amivel kedvenc influenszereiket támogatják. Emojihoz hasonlatos jelvényt lehet majd vásárolni három árkategóriában: 99 dollárcentért, 1,99 és 4,99 dollárért. A tesztfázisban a bevétel 100%-át a tartalomszolgáltató kapja az Instagramtól.

Az Instagram IGTV platformján, ahova az egy percnél hosszabb videókat lehet feltölteni, szintén június 1-i kezdettel reklámokat is láthatunk. Ebben az esetben az oldal tulajdonosa a bevétel legalább 55%-át kapja meg. Az első, reklámokat is leadó cégek között megtalálhatjuk a Sephorát, a Pumát és az Ikeát.

Kulcsfontosságú, hogy minél többféle bevételszerzési lehetőséget nyújtsunk a feltörekvő influenszerektől a jól ismert brandekig minden tartalomgyártó számára. Izgatottan várjuk ezen eszközeink bevezetését, amelyek célja, hogy további bevételszerzési lehetőséghez segítsük hozzá a tartalomkészítőket

– nyilatkozta Justin Osofsky, az Instagram ügyvezető igazgatója.

Az Instagram cenzúrázza a Photoshoppolt képeket

Az Instagramon van egy úgynevezett „érzékeny tartalom szűrő”, amely elhomályosítja azokat a képeket, amelyek durvák lehetnek, lehetőséget adva a felhasználónak a választásra, hogy valóban meg akarja-e nézni azokat, írja a ttps://www.dazeddigital.com/science-tech/article/47460/1/instagram-is-starting-to-hide-photoshopped-images-from-its-users. Ugyanez történik azokkal az üzenetekkel is, amelyek érzékeny tartalmat hordoznak és ismeretlen személytől érkezik.

Kezdetben ezek a lehetőségek csak egy szűk, az oldal által kiválasztott kör számára lesznek elérhetők az Egyesült Államokban. A következő hónapokban a jelvényvásárlási lehetőség megjelenik majd Brazíliában, az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Törökországban, Spanyolországban és Mexikóban is.

A felhasználók a járvány alatt rákattantak az Insta-live-ra

A megvásárolt „rajongói jelvény” a felhasználó neve mellett jelenik majd meg az élő videókban, és a jelvényes felhasználók kommentjeit kiemelten kezeli a rendszer. A tartalomkészítő külön listában látja majd a jelvénnyel rendelkező rajongóit, így módja lehet kivételes módon kezelni őket (például külön üdvözölni) az élő bejelentkezés alatt.

Selena Gomez kritizálta az Instagramot, ami lerombolja az identitástudatod

Selena Gomez kritizálta az Instagramot, ami lerombolja az identitástudatod Önazonosságra tanít új albumával, Gomez! A Dazed számára adott interjút Selena Gomez, amiben kifejtette véleményét az Instagram kortárs kultúrában betöltött szerepéről. Véleménye szerint a közösségi oldal romboló hatással van a fiatalok önazonosságára. Arra a kérdésre, hogy ő törölné-e magát az Instagramról végérvényesen, az énekesnő meglepő választ adott.

Az IGTV reklámjai kezdetben akkor fognak megjelenni, ha rákattintunk a videóra. A 15 másodperces szpotokat telefonokra optimalizálják. Az Instagram már dolgozik azon, hogyan lehet egyéb módon hirdetési felületet biztosítani a videókban, illetve a hirdetések kihagyásának lehetőségén is gondolkodik.

A koronavírus-járvány alatt robbanásszerűen megnőtt az Instagramon az élő közvetítések száma. 2020 februárjához képest márciusra mintegy 70%-os növekedést tapasztaltak az élő adások nézettségét tekintve. Ez a tény is felgyorsította a jelvényrendszer bevezetését.

Láttuk, hogy igény mutatkozik a felhasználók részéről az online tartalomkészítők támogatására. Ahogy egy sztár rajongói is, a felhasználók elkötelezettek és hajlandóak befektetni a tartalomgyártóba

– mondta Jim Squires, az Instagram üzleti területtel foglalkozó elnökhelyettese.

A fenti lehetőségek mellett az Instagram további, az e-kereskedelmet és a szponzorált tartalmakat érintő lehetőségekkel bővíti a tartalomszolgáltatók bevételszerzési esélyeit. Nemrégiben jelentették be a Live Shopping funkció megalkotását, amely lehetővé teszi, hogy az élő videókban is betaggeljék a termékeket. Az Instagram szerint ez még több felhasználónak megkönnyíti az értékesítést.

A postcard in the mail is its own kind of special. 💌⁣ ⁣ That’s why Yasmin Reddig and Sue Hiepler of the creative shop @mayandberry are teaching us how to make our very own postcard, complete with super-cute illustrations and easy-to-do calligraphy. ✨👌💕🙌⁣ ⁣ “Our artworks are a mix of illustration and hand-lettering,” Sue says. “We try to keep it fresh, modern and simple. Everything that has to do with floral motives, urban watercolor and colorful letterings.”⁣ ⁣ The duo founded their small business over three years ago after meeting at an art design market in Bonn, Germany. Now, as @mayandberry, they co-design postcards, prints and calendars, as well as conduct workshops and post tutorials online. “We are extremely grateful to call May & Berry our job,” Yasmin says.⁣ ⁣ Today, Yasmin and Sue are here to share their skills. To #TryThisAtHome, check out our story.⁣ ⁣ Video by @mayandberry

Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

A cég tervezi továbbá, hogy az elkövetkező hónapokban kibővíti a Brand Collabs Manager funkció hozzáférést. Ez tulajdonképpen egy virtuális piactér, amely az Egyesült Államokban segíti a támogatók és a tartalomszolgáltatók egymásra találását.

Promóció
ForrásVariety
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3