Követem Élet + Stílus Joe Nicchi, aki bevezette az antiinfluenszer fogalmát

Joe Nicchi, aki bevezette az antiinfluenszer fogalmát

Promóció

Joe Nicchi pár nap alatt vált híressé, miután Instagram oldalán megosztott egy képet: az influenszereknek dupla árat kell fizetniük. Nicchi egy fagylaltos kocsi tulajdonosa Los Angelesben, amely jól mutat az Instagram oldalakon, és ezt a követőkből élő influenszerek is észrevették. Nicchinek pedig elege lett, hogy sértő módon ingyen fagylaltot szeretnének, cserébe pedig a tulajdonos kap egy Instagram-posztot.

Promóció
- Advertisement -

Joe Nicchi színészként dolgozik Los Angelesben, de bevétele nem elég, hogy eltartsa a családját. Kiegészítésként egy három ízt (csokoládé, vanília, csokoládé-vanília) áruló fagylaltos bódét vezet, amelynek dizájnja vonzza a sztár influenszereket, sőt, néhány televíziós személyiséget is. A probléma, hogy ezek az emberek általában nem akarják kifizetni a 4 dollárt, mivel a fotó, amit készítenek, szerintük sokkal többet hoz a konyhára. Azt felejtik el, hogy ez nekik jelent pénzt, nem Nicchinek.

Joe Nicchinek elege lett az ingyen fagyit kérő influenszerekből / Fotó: The Guardian

Nemrég egy híres tévés sztár kereste fel a kaliforniai árust, hogy lássa el ingyen fagylalttal a stábot, cserébe posztolnak fagylaltjáról egy képet. Nicchi válaszul azt mondta, köszöni, de a gyerekei iskolájában valószínűleg nem fogadnak el egy sztárképet tandíjként. Erre a szóban forgó személy csúnyán visszaszólt, ami azért is fájt Nicchinek, mert az utóbbi időben egyre több helyen kaptak az influenszerek ingyen szolgáltatást posztjaikért cserébe.

A hagyományos módszereket tisztelő fagylaltos a The Guardian magazinnak beszélt a pillanatok alatt milliókhoz elérő bejegyzéséről.

Mi antiinfluenszer influenszerek vagyunk. Furcsa, de úgy gondolom vicces is. Remélem, ez az egész inspirálja majd a kisebb vállalkozásokat, hogy tartsák magukat és megmondják az embereknek, hogy kopjanak le

– nyilatkozta Nicchi.

Az influenszerek mostantól nem minden étteremben ehetnek ingyen

Nem olyan rég él a köztudatban az influenszer, a blogger vagy a youtuber kifejezés. A mai és a jövőbeli generációk foglalkozása sokszor a közösségi média felületeire korlátozódik. Ettől függetlenül, a született értékesítők, némi kreativitással megáldva komoly milliókat tehetnek zsebre, ha ügyesen használják ezeket a felületeket. Léteznek olyan oldalak, amelyekre érdemes odafigyelni, de ebből van kevesebb.

Néhány márka szinte csak a sztárokból él, és bár Nicchi nem ellenzi az Instagramot, nem szeretne egy platformtól függeni. Mint mondja, ha az egész felület egyszer csak eltűnne, az influenszerek munkája lehet, megszűnne. Az ő fagylaltos kocsija viszont ugyanúgy tovább üzemelne.

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3