„Te voltál Marlon Brando, én voltam Steve McQueen, Te voltál a K-Y zselé, én voltam a vazelin.” A magyar közönség számára, ha máshonnan nem, talán Leonard Cohen 1973-as dalából, az Is This What You Wantedból lehet ismerős a K-Y márka síkosítója.  

Meglepetés nőnapra – túltolták?

Azt valószínűleg nem sokan tudják, hogy a síkosító termékeket gyártó cég 1904 óta a női szexualitás egyik zászlóshajója a Design Bridge ügynökség szerint. A cég ugyanis már akkor is kifejezetten a nőket célozta meg.

K Y Zsele Sikosito Reklam
/ Fotó: K-Y Jelly

A Design Bridge New York-i irodája nemrégiben leplezte le a cég új imázsát és a csomagolásterveket, amelyeket éppen a nemzetközi nőnapra időzítettek. Némileg lehangoló lépésnek tűnhet néhányaknak, ha egy cég kisajátít egy feminista mozgalmi ünnepet az eladása érdekében.

A női gyönyör titkai – nők mondják el, hogyan szeretik a leginkább

A női gyönyör titkai – nők mondják el, hogyan szeretik a leginkább A hátamon fekszem felhúzott lábakkal, a partnerem egyből a lényegre tér. A lábam a mellkasa magasságában, hogy minél mélyebben belém hatoljon. A saját ritmusában mozog, miközben a kezével a csiklómat is ingerli – nem tud hibázni! Rose, 30

A feminista elvekkel szintén szembe mennek az új csomagolás dizájnelemei: a rózsaszín, lila, babakék és a sötétvörös – a szerelem és szenvedély univerzális színeinek – árnyalatai, a színátmenetes, talpas betűtípus és az „Óóóóóó, igen” szlogen.

Leonard Cohen – Is This What You Wanted W/Lyrics

Is This What You Wanted? – Leonard Cohen “New Skin For The Old Ceremony” Columbia 1974 Enjoy! Lyrics: You were the promise at dawn, I was the morning after. …

A Design Bridge szerint a cég arculata azt mutatja, hogy a nők kényelme és gyönyöre mindenek fölött áll. Az új dizájn azt sugallja a nők számára, hogy kövessék a szexuális vágyaikat és megkapják az örömöket egy olyan piacon, amely első sorban a férfiakat szólítja meg. Emellé sorokozik fel a brand új küldetése is: „legyen a szex jobb a nők számára, mindig”.

Ky Sikosito
/ Fotó: K-Y Jelly

A gyémánt alakú grafika, amelyet eufemisztikus módon csak rubintnak emlegetnek, áll a középpontban. Tulajdonképpen egy stilizált vagináról van szó, kevésbé szalonképes megfogalmazással. Az alakzatot a K és az Y betűk adják, és az ügynökség szerint a rubint a megalkuvást nem ismerő szenvedély és élvezet szimbóluma.

Vaginák mindenütt

Az új logó mindenhol szembeköszön: a csomagolástól kezdve az óriásplakátokon át az online kampányig. A cég azt mondja, hogy a szexuális örömök minden formáját átfogó módon kívánja bemutatni – még ha a csikló valamiért feltűnően hiányzik is a logóból.

[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Életet leheltünk a márka potenciáljába, ami mindig is jelen volt, csak erő vagy cél nélkül. Így most szándékosan ruháztuk fel jelentéssel, érzékiséget és magabiztosságot adva a márkának is. Ez egy hatalmas lépés egy olyan termék számára, amely korábban jó esetben aszexuálisnak, rossz esetben betegesnek tűnt[/perfectpullquote]

– nyilatkozta Claire Parker a kreatív igazgató. A Design Bridge csapata állítása szerint azzal az egyszerű, de mégis kreatív szlogenötlettel álltak elő, hogy „beszéljünk a szexről” Az Y-generációnál fiatalabbak talán már nem is emlékeznek a Salt-N-Pepa 1991-es legendás slágerére.

Salt-N-Pepa – Let’s Talk About Sex

Music video by Salt-N-Pepa performing Let’s Talk About Sex. (C) 1991 The Island Def Jam Music Group

Az ügynökség azt állítja, hogy a márkának kíváncsi és érzéki, mégis rendíthetetlen és tapasztalt arculatot kívántak adni. Most, hogy a női nemiszerv ilyen módon a középpontba került, a márka ezen túlmutató személyiségét úgy határozták meg, hogy a női gyönyör további elfogadtatása és az ágyban mutatott önbizalom kerüljön előtérbe.

A már említett betűtípusokon, logón kívül a csomagolást is úgy tervezték, hogy játékosan, könnyedén segítsen a nők számára eligazodni a termékválasztékban.

A Design Bridge igazgatója elmondta, hogy az új csomagolással és a nők megszólításával egy gyógyszertári síkosítóból – amelyet gyakran női problémákhoz kapcsolatak – egy megbízható intimhigiéniai terméket varázsoltak, amelyet a nők büszkén vásárolnak meg.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.

alvás pihentető alvás tippek alváshoz egészséges alvás egészséges életmód

Ezeket edd, és ezeket kerüld, ha nem tudsz aludni

Jó alvás nélkül nincsenek jó nappalaink, de még rosszabb, hogy nem lehetünk teljesen egészségesek sem. Sokan szenvednek kialvatlanságban anélkül, hogy foglalkoznának vele, pedig komoly következményei lehetnek, ha hosszútávon nem tudunk megfelelően pihenni.

betegség hírességek hírességek betegségei maria cross halle berry lil wayne tom hanks toni braxton catherine zeta-jones 4

Hírességek, akik krónikus betegséggel élnek

A betegség nem válogat. A következő sztárok mind megvívták a maguk harcát különböző egészségi problémákkal és saját példájukon keresztül bebizonyították, hogy krónikus betegségekkel is lehet együtt élni, mégpedig boldog életet.

liszt gluténmentes liszt liszt fajták liszt típusok zabliszt rizsliszt csicseriborsó liszt kókuszliszt

Ezek a gluténmentes lisztek, ha alternatívákat keresel

A legtöbben fehér lisztet vagy teljes kiőrlésű lisztet használnak a főzéshez, sütéshez. Ezek glutént tartalmaznak, amire néhányan allergiásak, de mindannyiunk emésztőrendszere nehezen birkózik meg vele, emellett pedig egyéb negatív mellékhatásai is vannak.