Kanye West divatcége, a Yeezy összefog a Gap márkával

A zenei géniusz és divatmogul, Kanye West cége, a Yeezy és a Gap fúziója új irányvonalat alakít ki a divatban.

Újabb mérföldkő Kanye West divatkarrierjében

Az amerikai divatbirodalmat építő, az alkoholizmusát is legyőző Kanye West partnerségre lépett a koronavírus-járvány idején 1 milliárd dolláros veszteséget elszenvedő Gap márkával, írja a Vogue. A rapper a Yeezy közösségi oldalán megosztotta a két cég új, közös logóját, amelyen a Gap ismert kék négyzetében a YZY felirat foglal helyet. A divat mellett West saját kozmetikai brandet is épít, Yeezy Beauty néven.

Kanye West divatbirodalmat épít / Fotó: Rich Fury

Az 1969-ben alapított Gap márka sportruházatra specializálódott, cipőket, pulóvereket és szövetnadrágokat kínált. West tinédzserként, a kilencvenes években egyik üzletükben dolgozott, mielőtt ismerté vált volna. Később azt nyilatkozta, hogy ő szeretne lenni a Gap Steve Jobs-a. Valamint az is az álmai közé tartozik, hogy a Hermès kreatív igazgatója legyen.

YEEZY AND GAP FORM PARTNERSHIP #WESTDAYEVER

No Description

A fúzió által létrejött Yeezy brand West kreatív irányítása alatt férfi-, női-, és gyermekruházati termékeket tervez majd kedvező ár-érték arányban.

Mentőövet dobott a brand számára

„Izgatottan várjuk, hogy Kanye visszatérjen a Gap családhoz, mint kreatív látnok, és a Yeezy brand esztétikájára és sikerére építve együtt a kereskedelmi partnerség következő szintjére lépjünk” – mondta a Gap nemzetközi vezetője, Mark Breitbard, a Yeezy márkával kötött 10 éves megállapodás kapcsán.

Pharell Williams az Adidas-szal kampányol a női emancipációért

Állapotos és szoptató nőkkel kampányol a női egyenjogúság jegyében az Adidas és Pharrell Williams. A kampánnyal pedig két unisex cipőt reklámoznak, amelyek Pharell vállalatának, a Billionaire Boys Club nak és a cipőgyártónak az eredményes kollaborációja. A This is Her Time elnevezésű kezdeményezésben a brand ezzel kívánja ünnepelni az eredményes munkát a társadalmi nemekben, a szexualitásban, a szexuális jogokban, rasszokban és az egyenjogúságban.

Tény, hogy a koronavírus utáni gazdasági helyzetben a Yeezy Gap által ígért elérhető árak kedvező fogadtatásra találnak majd. Ha valaki meg tudja menteni az 51 éves üzlethálózatot, akkor az Kanye West lesz. Az első kollekció megjelenése 2021-re várható a Gap üzleteiben.

A szerk. ajánlása

Címlapról

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból