Követem Design Kanye West divatcége, a Yeezy összefog a Gap márkával

Kanye West divatcége, a Yeezy összefog a Gap márkával

Promóció

A zenei géniusz és divatmogul, Kanye West cége, a Yeezy és a Gap fúziója új irányvonalat alakít ki a divatban.

Újabb mérföldkő Kanye West divatkarrierjében

Promóció
- Advertisement -

Az amerikai divatbirodalmat építő, az alkoholizmusát is legyőző Kanye West partnerségre lépett a koronavírus-járvány idején 1 milliárd dolláros veszteséget elszenvedő Gap márkával, írja a Vogue. A rapper a Yeezy közösségi oldalán megosztotta a két cég új, közös logóját, amelyen a Gap ismert kék négyzetében a YZY felirat foglal helyet. A divat mellett West saját kozmetikai brandet is épít, Yeezy Beauty néven.

Kanye West divatbirodalmat épít / Fotó: Rich Fury

Az 1969-ben alapított Gap márka sportruházatra specializálódott, cipőket, pulóvereket és szövetnadrágokat kínált. West tinédzserként, a kilencvenes években egyik üzletükben dolgozott, mielőtt ismerté vált volna. Később azt nyilatkozta, hogy ő szeretne lenni a Gap Steve Jobs-a. Valamint az is az álmai közé tartozik, hogy a Hermès kreatív igazgatója legyen.

YEEZY AND GAP FORM PARTNERSHIP #WESTDAYEVER

Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

A fúzió által létrejött Yeezy brand West kreatív irányítása alatt férfi-, női-, és gyermekruházati termékeket tervez majd kedvező ár-érték arányban.

Mentőövet dobott a brand számára

„Izgatottan várjuk, hogy Kanye visszatérjen a Gap családhoz, mint kreatív látnok, és a Yeezy brand esztétikájára és sikerére építve együtt a kereskedelmi partnerség következő szintjére lépjünk” – mondta a Gap nemzetközi vezetője, Mark Breitbard, a Yeezy márkával kötött 10 éves megállapodás kapcsán.

Pharell Williams az Adidas-szal kampányol a női emancipációért

Állapotos és szoptató nőkkel kampányol a női egyenjogúság jegyében az Adidas és Pharrell Williams. A kampánnyal pedig két unisex cipőt reklámoznak, amelyek Pharell vállalatának, a Billionaire Boys Club nak és a cipőgyártónak az eredményes kollaborációja. A This is Her Time elnevezésű kezdeményezésben a brand ezzel kívánja ünnepelni az eredményes munkát a társadalmi nemekben, a szexualitásban, a szexuális jogokban, rasszokban és az egyenjogúságban.

Tény, hogy a koronavírus utáni gazdasági helyzetben a Yeezy Gap által ígért elérhető árak kedvező fogadtatásra találnak majd. Ha valaki meg tudja menteni az 51 éves üzlethálózatot, akkor az Kanye West lesz. Az első kollekció megjelenése 2021-re várható a Gap üzleteiben.

Promóció
ForrásVogue
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3