Van az a helyzet, amikor már nincs mit kitalálni. Talán ebben a helyzetben érzi magát a legendás amerikai étteremlánc, a KFC. Őrült ötleteit az Indiegogo segítségével szeretné életre kelteni.

Hirdetés

A KFC érdekes módon most nem újfajta menüvel szeretne előállni, hanem kb. minden mással. A gyorsétteremlánc létrehozta a KFC Innovation Lab-kampányt, amelyben őrültebbnél őrültebb találmányokat szeretne megvalósítani.

Azt nem lehet mondani, hogy nem ötletes / Fotó: Verdict Foodservice

Az ötletek szinte egytől egyig kötődnek Colonel ezredeshez, valamilyen formában. A cég külön kis kampányvideókat is készített a megvalósításra szánt termékekhez.

Ezek név szerint: a Picnic with the Colonel, a Smart Cane Remote, a Little Colonel Locator, a Kentucky Fried Hot Tub, és a Colonel on Ice Ice-Skating Show.


Utóbbi nem elírás, valóban egy műsor is szerepel a listájukon, amit valahol Amerikában mutatnának be.

A KFC sült csirke illatú tűzifát adott ki / ContextUs.

A DesignTaxi leírása alapján a váratlan ünnepi kiadású termék környezetbarát anyagokból készült. A készítő cég célja az volt, hogy szívmelengető, étvágygerjesztő hangulatot varázsoljon az otthonokba. Ha unnád a tipikus karácsonyi illatokat, megvan a megoldás. Az önkiszolgáló rendszerek kényelmes megoldásnak tűnhetnek. Csökkentik a várakozási időt, gyorsabbá és kényelmesebbé tehetik a kiszolgálást.

Hogy ezekre van-e igény, Amerikát ismerve a válasz igen. Néhány közülük, például a kentucky csirkés pezsgőfürdő vagy a jégshow, amely Colonel ezredes életét mutatja be, egész ötletesek. Az okoskapcsoló vagy a nyakkendős helymeghatározó csupán a legfanatikusabb KFC-rajongóknak lehet érdekes. Bár ki tudja. A végén még azok is ott lesznek idén a karácsonyfa alatt.

Hirdetés