Aphex Twin nem egy kiszámíthatatlan vizuállal lepett már meg bennünket az évek során, láttunk már szart evő torzított arcokat album borítón, vagy a 2016-os választási kampányok egyvelegét, amit egy fesztiválra készített.
Aphexék ikonikus IDM trackjével, a Windowlickerrel aláfestett útbiztonsági reklám épphogy kevésbé hajmeresztő, mint a kifigurázott Trump-támogatók a MAGA rallin, de tényleg csak épphogy. Az 1999-es dallal és száz kiscicával próbál arra figyelmeztetni, hogy ne telefonozz, miközben az útkereszteződéseken sétálsz át!
THINK! Pink Kittens film (full edit)
You miss more than you THINK! glancing at your phone… The directors behind the video for Pharrell Williams’s hit song ‘Happy’ have teamed up with THINK! to…
A We Are From LA rendezésében érkezett hozzánk a videó, ezek a srácok álltak egyébként Pharrell Williams Happy című számának videóklipje mögött is. A 90 perces vizuál úgy kezdődik, hogy megpróbálja rávenni a nézőket a lehetetlenre: kiszúrni a rózsaszín macskát egy utcán száguldó autó ablakából. Aztán már slow-motionban nézzük végig a reklámot, és így akár lehetőségünk is van megszámolni mind a 100 rózsaszín cicát. “Sokat hagysz ki, ha a telefonodon lógsz”, üzeni a reklám a végén. Ki mondta, hogy az IDM nem életmentő?