A LoveRaw csoki új arculata a vegánsághoz kapcsolódó régi sztereotípiákat kívánja eloszlatni

Ki mondta, hogy egy vegán csokira nem kaphatnak rá a mindenevők? A LoveRaw vegán édességgyártó arculati szinten küzd a sztereotípiák ellen.

Megváltozott a szemlélet

Másfél éve még Beyoncé és Jay-Z egy életre szóló koncertbérlettel motiválta a vegán életmódra áttérő rajongóikat a fenntarthatóság jegyében. De mára szerte a világon egyre többen ismerik fel az állati eredetű táplálékok elhagyásának fontosságát, pedig nem csak előnyökkel járhat, ha az ember lejön a húsról. Ahogy nő a vegánok tábora és elfogadottsága, úgy változik az egész társadalom hozzáállása is.

Nem Milka! / Fotó: LoveRaw

Ezt a jelenséget ismerte fel a vegán édességeket gyártó LoveRaw márka, amikor felkérte az Egyesült Királyságban működő Daughter stúdiót, hogy varázsoljon új arculatot a cégnek.

Ilyen egy LGBTIQ+ jogokat hirdető filmfesztivál arculata

Vajon egy konkrét, de igencsak intim terméknek, egy rendszeres, de évről-évre megújuló eseménynek vagy egy ikonikus intézménynek számító luxusáruháznak nehezebb munka arculatot tervezni? Erről valószínűleg minden grafikusnak más lenne a véleménye. Most arra láthatunk egy megoldást, hogyan lehet két olyan erős és sokrétű szimbolikával rendelkező világot egységes arculattal megjeleníteni, mint az LGBTIQ+ jogok és a filmművészet.

Az ügynökség egy korábbi ügyfelük, a táplálkozási kiegészítőkkel foglalkozó Grenade ajánlására nyerte el a megbízást, akik számára újrapozicionálták a céget, új logót és arculati kézikönyvet terveztek számukra. A LoveRaw a termékek csomagolását kívánta megújítani, hogy megfeleljen az új stratégiának: a vegán termékeket gyártó cég a mindenevőket is szeretné megszólítani.

[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Sok vegán cég kommunikációja korábban azt sugallta, hogy a termékeken túl tökéletes életmódot is árulnak. Ahogy a közhely tartja: honnan lehet tudni valakiről, hogy vegán? Úgy, hogy előbb-utóbb elkezd beszélni róla[/perfectpullquote]

– mondja a Daughter képviselője.

Egyre növekszik a vegán termékek iránti kereslet

A stúdió által alkotott új imázs azt is tükrözi, hogy az Egyesült Királyságban megnőtt a vegánok száma: jelenleg 3,5 millióan követik ezt az életmódot, írja a Creative Boom.

[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Már nem érvényes az a hiedelem, hogy a vegán életmód valamiféle erkölcsi presztízzsel bír. Az emberek már másként tekintenek a vegánokra és a vegán ételekre. Már nem szigorú korlátozásként, áldozatvállalásként gondolunk rá, ahogy a vegánokra sem tekintünk csodabogarakként többé[/perfectpullquote]

– tette hozzá a kreatív szakember. A céget „tökéletlenül normálisnak” pozicionálják a „régi vegán imázs hamisságának és szigorának ellenpontjaként”. A cél az volt, hogy „eloszlassák a sztereotípiákat”, és azt erősítsék, hogy a LoveRaw édessége „egy csodálatos ízű csoki, ami történetesen vegán”.

Becoming a first-time grandma is a special milestone and the Beaumont, Trenton team didn’t let the COVID surge in June keep this grandma from seeing her grandchild, Jackson. Our security team pointed out which room he was in and his mom and Dr. Angelique Ellison helped grandma get her first glimpse of the new baby boy! #BeaumontHealth #newborn #grandma #firsttimegrandma #commitment #COVID19 #TrentonMI #obgyn

No Description

A japán illusztrátort, Nimura Daisukét kérték fel, hogy tervezze meg a csomagolás új dizájnját. Az új logó, csomagolóanyagok és megszólítás tökéletesen kifejezik az egyre növekvő vegán piaccal kapcsolatos szemléletváltást.

A szerk. ajánlása

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból