Követem Design A LoveRaw csoki új arculata a vegánsághoz kapcsolódó régi...

A LoveRaw csoki új arculata a vegánsághoz kapcsolódó régi sztereotípiákat kívánja eloszlatni

Promóció

Ki mondta, hogy egy vegán csokira nem kaphatnak rá a mindenevők? A LoveRaw vegán édességgyártó arculati szinten küzd a sztereotípiák ellen.

Megváltozott a szemlélet

Promóció
- Advertisement -

Másfél éve még Beyoncé és Jay-Z egy életre szóló koncertbérlettel motiválta a vegán életmódra áttérő rajongóikat a fenntarthatóság jegyében. De mára szerte a világon egyre többen ismerik fel az állati eredetű táplálékok elhagyásának fontosságát, pedig nem csak előnyökkel járhat, ha az ember lejön a húsról. Ahogy nő a vegánok tábora és elfogadottsága, úgy változik az egész társadalom hozzáállása is.

Nem Milka! / Fotó: LoveRaw

Ezt a jelenséget ismerte fel a vegán édességeket gyártó LoveRaw márka, amikor felkérte az Egyesült Királyságban működő Daughter stúdiót, hogy varázsoljon új arculatot a cégnek.

Ilyen egy LGBTIQ+ jogokat hirdető filmfesztivál arculata

Vajon egy konkrét, de igencsak intim terméknek, egy rendszeres, de évről-évre megújuló eseménynek vagy egy ikonikus intézménynek számító luxusáruháznak nehezebb munka arculatot tervezni? Erről valószínűleg minden grafikusnak más lenne a véleménye. Most arra láthatunk egy megoldást, hogyan lehet két olyan erős és sokrétű szimbolikával rendelkező világot egységes arculattal megjeleníteni, mint az LGBTIQ+ jogok és a filmművészet.

Az ügynökség egy korábbi ügyfelük, a táplálkozási kiegészítőkkel foglalkozó Grenade ajánlására nyerte el a megbízást, akik számára újrapozicionálták a céget, új logót és arculati kézikönyvet terveztek számukra. A LoveRaw a termékek csomagolását kívánta megújítani, hogy megfeleljen az új stratégiának: a vegán termékeket gyártó cég a mindenevőket is szeretné megszólítani.

Sok vegán cég kommunikációja korábban azt sugallta, hogy a termékeken túl tökéletes életmódot is árulnak. Ahogy a közhely tartja: honnan lehet tudni valakiről, hogy vegán? Úgy, hogy előbb-utóbb elkezd beszélni róla

– mondja a Daughter képviselője.

Egyre növekszik a vegán termékek iránti kereslet

A stúdió által alkotott új imázs azt is tükrözi, hogy az Egyesült Királyságban megnőtt a vegánok száma: jelenleg 3,5 millióan követik ezt az életmódot, írja a Creative Boom.

Már nem érvényes az a hiedelem, hogy a vegán életmód valamiféle erkölcsi presztízzsel bír. Az emberek már másként tekintenek a vegánokra és a vegán ételekre. Már nem szigorú korlátozásként, áldozatvállalásként gondolunk rá, ahogy a vegánokra sem tekintünk csodabogarakként többé

– tette hozzá a kreatív szakember. A céget „tökéletlenül normálisnak” pozicionálják a „régi vegán imázs hamisságának és szigorának ellenpontjaként”. A cél az volt, hogy „eloszlassák a sztereotípiákat”, és azt erősítsék, hogy a LoveRaw édessége „egy csodálatos ízű csoki, ami történetesen vegán”.

We’re thinking an EPIC Peanut Butter Cup Ice Cream Cake recipe is 💯 on the cards for this Summer! Watch this space! 👀 ☀️ #FoodJustGotReal

Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

A japán illusztrátort, Nimura Daisukét kérték fel, hogy tervezze meg a csomagolás új dizájnját. Az új logó, csomagolóanyagok és megszólítás tökéletesen kifejezik az egyre növekvő vegán piaccal kapcsolatos szemléletváltást.

Promóció
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3