Majka Csurran, cseppen című videóklipje atombombát robbantott, szalagcímek tömkelege volt tele a rapper nevével. Mint ismert, az előadó a One márka nagykövetségi címét viseli, s a megosztó dal után felmerült a kérdés, vajon továbbra is él-e az együttműködés. Most kiderült, hogy a 4iG ezek után is igényt tart-e arra, hogy a márka arcaként vonultassa fel Majkát.
Korábban lapunk több ízben is beszámolt róla, Majka Csurran, cseppen című rendszerkritikus dala rendesen felkavarta az állóvizet. A videóklipben az ózdi hős egy fiktív ország, Bindzsisztán diktátorát, Pandur Pjetrőt alakítja. A rapper ezzel valósággal felrobbantotta az internetet, a klip ugyanis már több, mint 13 millió megtekintésnél jár, de a háttérben zajló történet legalább olyan izgalmas, mint maga a videó.
Mint ismert, Majka és Szilágyi Áron nagykövetként támogatják az új márka piaci bevezetését és a One szolgáltatásainak népszerűsítését. A 24.hu ennek nyomán lett kíváncsi arra, hogy dal által vetett hullámok befolyásolják-e Majka One-os márkanagykövetségét. A brand elindítója ugyanis épp az az állammal szoros üzleti kapcsolatban álló, gyakran NER-közeliként emlegetett IT- és távközlési óriás, a 4iG, amelynek vezetőjét, Jászai Gellértet az utóbbi időben Amerikába és Abu-Dzabiba is magával vitte tárgyalni Orbán Viktor. Kérdéseinkre szűkszavú válaszban fejtette ki, hogy a megállapodás továbbra is érvényes, és hangsúlyozta, hogy „művészeti és közéleti kérdésekben cégcsoportunk soha nem foglal állást” – írja a portál.
Kapcsolódó cikk

Majka megszólalt a Csurran, cseppen új, nagy port kavart dalával kapcsolatban
Sokan beszélnek már napok óta erről a dalról.
A lap rákérdezett az előadó menedzsmentjénél arra is, hogy a megjelenés előtt történt-e bármilyen egyeztetés a dalról és a klipről a céggel, és ha igen, ők mit reagáltak.
„Szponzori szerződéseink egy adott feladatra vonatkoznak, az előadó művészi szabadságát semmilyen módon nem érintik, pláne nem korlátozzák. Így, ahogy korábban, ezúttal sem egyeztettünk egyetlen céggel sem az aktuálisan megjelenő dal vonatkozásában” – írta Majka menedzsmentje a portálnak.
Ezzel megerősítve azt, hogy a szerződés él a rapper és a szolgáltató között, ugyanis Majka nagyköveteként nyitotta meg a One első üzletét a Nyugati térnél található Westendben. Emellett január 16-án a One Day (dolgozói fórum) vendége volt a Hungexpo kongresszusi központjában, amelyről közösségi oldalán is megjelent tartalom.
Kapcsolódó cikk

Milliókat keresett? Megszólaltak a szakértők, ekkora sikere lehetett Majka új dalának
Itt vannak a szakértői vélemények.
„Talán nem véletlen, hogy a legnagyobb vállalatok dolgozói rendezvényeire is folyamatosan felkéréseket kapunk: az elmúlt négy hónapban az OTP (Budapest Aréna), a Hell (DVTK Aréna) és a Phillip Morris (Hungexpo) céges eseményein is koncerteztünk” – írták a válaszban, majd hangsúlyozták, hogy Majka hosszú évek óta autómárka-nagykövet is, de az utóbbi egy évtizedben többször is volt rá példa, hogy telekommunikációs cégekkel, ruházati partnerekkel vagy energiaital-gyártóval kötöttek együttműködést.
„Az előadó által képviselt zenei világ és a dalszövegek soha sem voltak az aktuális szponzoráció függvényei. Majka dalai a művészi szabadság alkotásai, nem részei szponzori szerződéseknek, minden korábbi és meglévő partnerünk maximálisan tiszteletben tartja ezt” – írták.
Kapcsolódó cikk

Beleszállt a Tények Majkába rendszerkritikus dala miatt, a rapper sem maradt adós a válasszal
Majka legújabb klipje, a Csurran, cseppen nemcsak a zenei világot, hanem a politikai színteret is felkavarta.