Eszem + Iszom GasztroArt A McDonald's így űz csúfot a sznob kávéfogyasztókból

A McDonald’s így űz csúfot a sznob kávéfogyasztókból

Promóció

Aki szereti a kávét, tudja, mennyire nem mindegy a pörkölés, a lefőzés meg még ezeregy minden, hogy tökéletes legyen az eredmény. A McDonald’s pedig úgy gondolta, itt az ideje kicsit kigúnyolni a kávéimádókat, legújabb reklámjában őket veszi célpontba.

Promóció
- Advertisement -

Pontosabban a kávéreklámokat, amelyek akkurátus módon mutatják be a kávét, már-már művészi szintre emelve az élményt. Ezzel nincs semmi baj, de a gyorsétterem nem a lassú és elnyújtott kávéfőzés híve. Hogy ezt bizonyítsák, a brit McDonald’s összeállt a Leo Burnett London kreatív ügynökséggel, hogy népszerűsítsék a McCafé arabica kávéját.

Nem kell a körítés / fotó: Healthline

A reklámban tipikus, kávéreklámokban felbukkanó képeket vágtak be. Például népszerű amikor valaki kávéba szagol, vagy a szakértő kóstolgatja az elkészült italt. Ezeket mind sorra veszik, majd jön a csattanó: bár a Mcdonald’s is készíthetne ilyen reklámot, de nem. Ők inkább csak lefőzik, összeöntik egy kis tejjel, és kész is.

Gyakrabban válnak pszichopatává azok, akik ízesítés nélkül isszák a kávét

Mindig meglepődsz azon, ha valaki ízesítés nélkül, feketén issza a kávét? Eddig azt gondolhattad, rossz az ízlése az illetőnek, most pedig kiderült, hogy más jellemzőkre is utalhat ez a furcsa szokás. Az IBM egy olyan kávékiszállító drónt szabadalmaztatott, amelyik tudja, mikor vagy álmos.

Az étterem marketingigazgatója, Michelle Graham-Clare elárulta, hatásvadászat nélkül szerették volna népszerűsíteni kávéjukat. Ezért humoros módon tálalták a jól megszokott, aprólékosan összerakott kávéreklámokat, ellensúlyozva a McDonald’s egyszerű, gyors verziójával. Amit ugyanúgy lehet élvezni, mint a többi kávét, körítés nélkül.

Nézd meg te is a reklámot!

McDonald’s: We Could

Credits: https://goo.gl/nh8YJb Join Us: Facebook: https://www.facebook.com/aobpage/ Twitter: https://twitter.com/adsofbrands Pinterest: https://www.pinterest.com/adsofbrands/ Instagram: https://www.instagram.com/adsofbrands/ Linkedin: https://www.linkedin.com/company/adsofbrands/

Promóció
ForrásDesigntaxi
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3