Aki szereti a kávét, tudja, mennyire nem mindegy a pörkölés, a lefőzés meg még ezeregy minden, hogy tökéletes legyen az eredmény. A McDonald’s pedig úgy gondolta, itt az ideje kicsit kigúnyolni a kávéimádókat, legújabb reklámjában őket veszi célpontba.

Hirdetés

Pontosabban a kávéreklámokat, amelyek akkurátus módon mutatják be a kávét, már-már művészi szintre emelve az élményt. Ezzel nincs semmi baj, de a gyorsétterem nem a lassú és elnyújtott kávéfőzés híve. Hogy ezt bizonyítsák, a brit McDonald’s összeállt a Leo Burnett London kreatív ügynökséggel, hogy népszerűsítsék a McCafé arabica kávéját.

Nem kell a körítés / fotó: Healthline

A reklámban tipikus, kávéreklámokban felbukkanó képeket vágtak be. Például népszerű amikor valaki kávéba szagol, vagy a szakértő kóstolgatja az elkészült italt. Ezeket mind sorra veszik, majd jön a csattanó: bár a Mcdonald’s is készíthetne ilyen reklámot, de nem. Ők inkább csak lefőzik, összeöntik egy kis tejjel, és kész is.

Gyakrabban válnak pszichopatává azok, akik ízesítés nélkül isszák a kávét

Mindig meglepődsz azon, ha valaki ízesítés nélkül, feketén issza a kávét? Eddig azt gondolhattad, rossz az ízlése az illetőnek, most pedig kiderült, hogy más jellemzőkre is utalhat ez a furcsa szokás. Az IBM egy olyan kávékiszállító drónt szabadalmaztatott, amelyik tudja, mikor vagy álmos.

Az étterem marketingigazgatója, Michelle Graham-Clare elárulta, hatásvadászat nélkül szerették volna népszerűsíteni kávéjukat. Ezért humoros módon tálalták a jól megszokott, aprólékosan összerakott kávéreklámokat, ellensúlyozva a McDonald’s egyszerű, gyors verziójával. Amit ugyanúgy lehet élvezni, mint a többi kávét, körítés nélkül.

Nézd meg te is a reklámot!

McDonald’s: We Could

Credits: https://goo.gl/nh8YJb Join Us: Facebook: https://www.facebook.com/aobpage/ Twitter: https://twitter.com/adsofbrands Pinterest: https://www.pinterest.com/adsofbrands/ Instagram: https://www.instagram.com/adsofbrands/ Linkedin: https://www.linkedin.com/company/adsofbrands/