Ejtették Meghan Markle vádjait a bulvárlap ellen indított perben 

A tavaly elindított pereskedés továbbra is zajlik Meghan Markle és a The Mail on Sunday között, akik engedély nélkül publikálták a sussex-i hercegnő kézzel írott levelét. Az első körben azonban ejtették Markle néhány vádját. 

Ejtették a vádakat

Meghan Markle a tavalyi évben indított jogi eljárást egy bulvárlap, a The Mail on Sunday ellen, ami az apjának, Thomas Markle-nak írt leveléből közölt részleteket. A sussex-i hercegnő az Associated Newspapers kiadóját vádolta meg személyes adatainak és írásainak engedély nélküli felhasználásával, megsértve ezzel magánszféráját. Markle szerint a leközölt levélnek több részlete is módosítás alá kerül. A kiadó tagadja a vádakat. 

Meghan Markle továbbra is perben áll a bulvárlappal / Fotó: Getty Images

Pénteken az Associated Newspapers elérte, hogy a vádak közül ejtsék Markle azon állításait, miszerint az őszinteséget mellőzve közölték a levelet, hogy problémát szítsanak apa és lánya közt, valamint hogy rossz ízű pletykákkal ártsanak Markle-nek. A bíró, Justice Warby azonban hozzátette, hogy ez nem zárja ki a sussex-i hercegnő többi vádjának valóságosságát. A bulvárlap ugyanis valóban engedély nélkül használta fel a nő adatait, privát információit, ami szembement a személyes adatokra vonatkozó törvényekkel. Az első körben elejtett vádak a legális procedúra későbbi pontjain újra tárgyalásra kerülhetnek. 

Vége az együttműködésnek

A Markle védelmében álló, londoni Schillings ügyvédi iroda szóvivője a Varietynek elárulta, hogy a szabályzatok az egész ügyet könnyen tisztázhatóvá teszik, és a bíróság legutóbbi lépése nem befolyásolja a per továbbhaladását. 

[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]A hercegnő jogait megsértették, a jogi határokat a privát szférát illetően pedig átlépték. A procedúra része minden extrém állítás, miszerint a The Mail on Sunday manipulatív és őszintétlen taktikát alkalmazott annak érdekében, hogy a sussex-i hercegnőt célkeresztbe helyezze a nagyközönség előtt [/perfectpullquote]

– nyilatkozott a szóvivő. Markle csapata ugyan tiszteletben tartják a bíróság döntését, a pereskedést tovább folytatják az Associated Newspapers ellen. Fokozott hangsúlyt helyeznek a tényre miszerint a bulvárlap egy privát, intim és kézzel írott levelet publikált, írja a Variety.

Meghan Markle megmutatta új frizuráját: élő videóban jelentkezett be

Meghan és Harry sokkal lazábbak, legutóbb például ételt osztottak a rászorulóknak, és teljesen átlagos párként sétálgattak az utcán. Május hatodikán pedig gyermekük, Archie születésnapját ünneplik, és el is mondták, hogyan. De persze nem minden zökkenőmentes. Nemrég maga Meghan hozta nyilvánosságra az apja és köztük folytatott smseket, amiket a tavalyi nagy botrány során váltottak.

Többek közt ez a határsértés is megerősítette Meghan Markle-t és Harry herceget abban, hogy végleg leszámoljanak a szenzációhajhász napilapokkal. Április 19-én küldtek egy levelet, amiben kijelentették, hogy nem hajlandók tovább együttműködni a The Sun, The Mirror, Daily Mail és a Daily Express újságokkal. A hír egy héttel azután érkezett, hogy végleg visszaléptek a királyi kötelezettségeiktől. 

Kezdőlap > Design > BRÉKING > Követem > Követem>Sztárok > Ejtették Meghan Markle vádjait a bulvárlap ellen indított perben 
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email

A szerk. ajánlása

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból