Három évvel ezelőtt az egész világ megismerhette Robert Kelly családját. 

Kéretlen népszerűség

A Twitter három év után visszahozta a BBC-apu mémként elhíresült Robert Kelly nemzetközi politikai elemzőt, hogy egyik funkcióját hirdesse, írja a The Drum

bbc apu twitter reklam
Robert Kelly visszatért / Fotó: Twitter

Kelly volt az, akire 2017 márciusában, miközben élő adásban elemezte otthoni dolgozószobájából a dél-koreai helyzetet a BBC híradójának, hirtelen rányitották az ajtót a gyermekei. Végül a kétségbeesett feleség is beviharzott, hogy kitessékelje őket, ami csak további vicces pillanatokat eredményezett.

Kapcsolódó cikk

A bájos jelenet azonnal futótűzként terjedt az interneten, Kelly pedig „BBC-apu” néven komoly mém-státuszt szerzett magának. 

Children interrupt BBC News interview - BBC News

Please subscribe To our Channel HERE http://bit.ly/1rbfUog There was an unexpected distraction for Professor Robert Kelly when he was being interviewed live ...

„Két hétig mi voltunk a világ leghíresebb családja. Nem hinném, hogy ez nagy siker lenne, inkább furcsa. Örülök, hogy szerezhettünk néhány boldog percet az embereknek, de igazán nem ez az a fajta népszerűség, amire vágyik az ember” – nyilatkozta az eset után Kelly a The Guardiannek. Pedig néha még a sztárok is kezüket-lábukat törik, hogy egy ideig felkapják a nevüket az interneten. 

Trollok, ne zavarjatok!

Három évvel az eset után a világ még mindig emlékszik rájuk. A Twitter felkereste Kelly-t, hogy az ő segítségével jelentsék be a legújabb funkcióját. Az üzleti felhasználók ezentúl meghatározhatják, hogy kik reagálhatnak a tweetjeikre, azaz letilthatják a nemkívánatos, zavaró elemeket.  

„Egy vicces videót szerettünk volna készíteni, hogy emlékeztessük az üzleti felhasználóinkat a Twitter legújabb beállításaira. Keresve sem találhattunk volna hitelesebb személyt a rendbontó elemek témájában, mint Robert Kelly-t, a BBC-aput. Máris azt tapasztaljuk, hogy a cégek elkezdték tudatosan használni ezeket a beállításokat” – nyilatkozta Carlos Cantu, a Twitter üzleti területekkel foglalkozó marketingigazgatója.

Kapcsolódó cikk

„A Tweet a felhasználó birtoka. Az új beállításokkal a cégek könnyebben irányíthatják az általuk elkezdett kommunikációt, anélkül, hogy kéretlen trollok megzavarják az értelmes párbeszédet” – tette hozzá. A céges felhasználó beállíthatja, hogy bárki reagálhat-e, vagy csak akiket ők követnek vagy pedig a felhasználó követői. 

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet