Kéretlen népszerűség
Kelly volt az, akire 2017 márciusában, miközben élő adásban elemezte otthoni dolgozószobájából a dél-koreai helyzetet a BBC híradójának, hirtelen rányitották az ajtót a gyermekei. Végül a kétségbeesett feleség is beviharzott, hogy kitessékelje őket, ami csak további vicces pillanatokat eredményezett.
Melania Trump zöld ruhája ismét reflektorfénybe került
Ugyan ezeknek a mémeknek aligha lesz politikai következménye, mégis egy hatékony megküzdési mechanizmusra hasonlítanak, amik segítenek megakadályozni, hogy elveszítsük a gondolkodásunkat az olyan fontos témákról, amikről nem igen esett szó a csütörtöki kongresszuson.
Kapcsolódó cikk
A bájos jelenet azonnal futótűzként terjedt az interneten, Kelly pedig „BBC-apu” néven komoly mém-státuszt szerzett magának.
Children interrupt BBC News interview - BBC News
Please subscribe To our Channel HERE http://bit.ly/1rbfUog There was an unexpected distraction for Professor Robert Kelly when he was being interviewed live ...
„Két hétig mi voltunk a világ leghíresebb családja. Nem hinném, hogy ez nagy siker lenne, inkább furcsa. Örülök, hogy szerezhettünk néhány boldog percet az embereknek, de igazán nem ez az a fajta népszerűség, amire vágyik az ember” – nyilatkozta az eset után Kelly a The Guardiannek. Pedig néha még a sztárok is kezüket-lábukat törik, hogy egy ideig felkapják a nevüket az interneten.
Trollok, ne zavarjatok!
Három évvel az eset után a világ még mindig emlékszik rájuk. A Twitter felkereste Kelly-t, hogy az ő segítségével jelentsék be a legújabb funkcióját. Az üzleti felhasználók ezentúl meghatározhatják, hogy kik reagálhatnak a tweetjeikre, azaz letilthatják a nemkívánatos, zavaró elemeket.
As someone who knows something about interruptions, we asked #BBCdad @Robert_E_Kelly to help us talk about Twitter’s conversation settings, which give brands more control over the conversations they start. https://t.co/i5eC2qEyRf pic.twitter.com/RSvqqpIyjT
— Twitter Marketing UK (@TwitterMktgUK) November 17, 2020
„Egy vicces videót szerettünk volna készíteni, hogy emlékeztessük az üzleti felhasználóinkat a Twitter legújabb beállításaira. Keresve sem találhattunk volna hitelesebb személyt a rendbontó elemek témájában, mint Robert Kelly-t, a BBC-aput. Máris azt tapasztaljuk, hogy a cégek elkezdték tudatosan használni ezeket a beállításokat” – nyilatkozta Carlos Cantu, a Twitter üzleti területekkel foglalkozó marketingigazgatója.
Elmémesedett II. Erzsébet királynő tévébeszéd alatt viselt ruhája
Az internet népének számtalan ötlete volt Erzsébet királynő outfitjére. A sokmillió royal stylist nemzetközössége.
Kapcsolódó cikk
„A Tweet a felhasználó birtoka. Az új beállításokkal a cégek könnyebben irányíthatják az általuk elkezdett kommunikációt, anélkül, hogy kéretlen trollok megzavarják az értelmes párbeszédet” – tette hozzá. A céges felhasználó beállíthatja, hogy bárki reagálhat-e, vagy csak akiket ők követnek vagy pedig a felhasználó követői.