A Netflix legújabb kampánya a sokféleségre hívja fel a figyelmet

A Netflix nemes ügy mellett áll ki új kampányában. A More Room nevű projectben a sokszínű történetek elmondására buzdítja a kreatív szakembereket. Nem is akárkit kértek fel kampány szószólójának.

Uzo Aduba népszerűsíti a Netflix különbözőséget hirdető kampányát. A Narancs az új fekete című sorozat Suzanne Warrenje mind a rendezőket, mind a színészeket és írókat felszólítja, hogy lépjenek bátran az új tartalmak felé. Aduba a kampányvideóban szobáról szobára jár (innen a kampány neve), és több hangra, több történetre hívja fel a figyelmet.

netflix make room page 2019
Egyre több helyet követel a sokszínűség / Fotó: Adweek

A kampányvideóban feltűnik a Roma című film főszereplője, Yalitza Aparicio, valamint Hannah Gadsby is, a Nanette című műsor komikusa. Vagyis Aduba olyan forgatási helyszíneket, „szobákat” jár végig, amelyek példaként szolgálnak a sokszínűség terjesztésére.

A Netflix nagyon ügyesen megfogta a téma lényegét: még mindig sokan vannak, akik egy szobában kívülállóként érzik magukat.

Főleg azért, mert képviseletük elenyésző.

A nyomorból az Oscar-gáláig: Ismerd meg Yalitza Aparicio történetét

Yalitza Aparicio küzdelmes mindennapokat élt a több Oscar-díjra jelölt film előtt. Pedagógiai végzettséget szereztt Mexikóban, de a tanulmányi hitelt valamiből ki kellett fizetnie. Volt felszolgáló, recepciós, vigyázott gyerekekre és főzött is, hogy elkerülje a teljes anyagi csődöt. Mivel nem nézett televíziót, nem tudta, ki az az Alfonso Cuarón.

Az egyenlőségre való felhívás nem csak a kreatív szakembereknek szól, hanem mindenkinek. A műsorgyártó cég elég nagy népszerűségre tett szert, hogy minél több emberhez eljusson az üzenetük. Kampányuk példaértékű, remélhetőleg a jövőben nagyobb számban képviseltetik magukat a kisebbségek.

Ne maradj le a videóról!

No Title

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


Ez is érdekelhet

Top sztorik a rovatból