Ha népszerűsítesz valamilyen terméket, tudni kell azt is, hogyan tedd. Azonban a Magyar Turisztikai Ügynökség benézte a plakátkészítést, és egy nyomortanya képével promotálja új kampányát.

A 444 szúrta ki, hogy az új plakátokon, amelyekkel a hazai turizmus népszerűsítését tűzi ki célul, éppen egy nyomortanya képét tették be. A szlogen a humort még inkább fokozza:

Mondj egy helyet, találj egy még jobbat!

Talán az volt a célja a Magyar Turisztikai Ügynökségnek, hogy ők megmutatják a jó helyet, majd mi találunk helyette egy jobbat?

Mint a 444 felidézi, nemrég Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója az új, hazai turizmust népszerűsítő kampányuk szlogenjéről míg így nyilatkozott:

Az új szlogenünk arra utal, hogy hiszünk abban: mindenki ismer olyan rejtett turisztikai kincset, amit mások eddig talán nem vettek észre.

A probléma az, hogy min az az utcákon kiragasztott plakátokból kiderül, egy Fertőrákos központjában elhelyezkedő nyomortanya képét tették azokra.

Én mit tehetek azért, hogy Magyarország jobb legyen? – Kritika a Gyakori kérdések című előadásról

És mit tehetek azért, hogy jobb legyen az életem? Hol romlik el egy élet? Vajon másoknak is olyan az életük, mint nekem? A Gyakori Kérdések színdarab látlelet, a mi látleletünk. Elgondolkodtató képet kapunk arról, ómit jelent ma Magyarországon élni és magányosnak lenni. Seres Lili Hanna, Vucsis Virág

Mentségükre legyen mondva, hogy a plakátokon nehéz kiszúrni, mit is kellene látnunk rajtuk:

Itt még nem annyira fedezhető fel, mit is kellene látnunk valójában a plakáton / Fotó: Magyar Turisztikai Ügynökség hivatalos weboldala

Azonban ha egy kicsit rázoomolunk a szemünkkel:

No Title

No Description

Mint azt a 444 írja, a fertőrákosi légifotó ráadásul elavult, hiszen mint az a Google Mapsre feltett 2018-as műholdképekről kiderül, a templom melletti épületeket felújították és már nem is úgy néznek ki, hanem így:

A Google Maps légifotója is elavult / Fotó: 444