Cannes-ban van egy másik fesztivál, ami a marketingről szól, és nem a filmekről. Az Ogilvy Chicago pedig a legnagyobbat szakította idén. El is mondjuk, miért.

Cannes-ban idén rendezték a 64. International Festival of Creativity-t, azaz a Cannes Lions-t. Olyan munkákat díjaznak, amelyek kiemelkedőek a szakmában, és kreativitásukkal kivívják a szakma méltányolását.

Az Ogilvy Chicago a cipőtisztító márka, a Kiwi kampányára fűzte fel marketingtervezetét, amivel nem csak egy, de két Oroszlánt is nyertek idén – egy bronzot és egy aranyat.

A projektnek a Portraits Completed címet adták.

A győztes ötlet a félkész, híres festményeket igyekezett befejezni, és amelyeken a cipőkre fókuszálnak.

Továbbá a kiállítást kiegészítették egy audió túrával is, ami biztosítja a befogadónak a valós művészettörténeti élményt, és a Kiwi narratívájába szövi a mondanivalót. Neked mi a véleményed az alább látható képekről?

Ogilvy: Weboldal | Facebook-oldal | Twitter | Instagram

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.