Biztosan furcsán nézel a címet olvasva, hiszen egyértelműen az a célja minden vállalkozónak, hogy minél több embernek adja el a termékét vagy a szolgáltatását. Az egyszeri cégvezető ezt valahogy úgy képzeli el, hogy minél több embert szólít meg, annál több lesz a vásárlója.

Csakhogy ez nem pont így működik. Erre kétféleképp jöhetsz rá: vagy elköltesz több millió forintot értelmetlenül a különféle marketingcsatornákat használva, vagy elolvasod a Klikkmarketing alapítójának cégvezetőknek írt könyvét. Ha ugyanis elolvasod a könyvet, számos olyan trükköt megtanulsz, mint amit mostani cikkünkben is bemutatni készülünk!

Bátran légy válogatós!

Talán elsőre merésznek hangzik, ha azt mondjuk, hogy nem kell, hogy mindenkinek vagy bárkinek eladj. Nem kell, hogy mindenki kövessen, nincs szükséged milliós követőtáborra ahhoz, hogy a vállalkozásod jól menjen. Elég eretnekül hangzik, nem igaz?

Pedig a lényeg a célközönségen van, illetve annak meghatározásán. Ha úgy érzed, hogy mindenki beletartozik, az olyan, mintha senkihez sem szólnál, így minden egyes posztod és hírleveled a levegőbe kiáltott üzenet – nem sokan hallják meg.

Ha viszont elég bátor vagy ahhoz, hogy pontosan megnevezd, kikhez is szeretnél szólni, akkor mindenképpen javulni fognak a számaid. Hogy hogyan? Mutatjuk is a mögöttes logikát!

Nem lehetsz mindenki számára te a megoldás!

Gondolj csak bele, neked sem túl szimpatikus az a cég, aki egy kalap alá vesz mindenki mással. Nem lehet tömegével kezelni a vásárlókat. Kitől olvasol szívesebben posztokat, kinek a szavára adsz jobban?

Aki minden egyes olyan emberhez szól, aki már valaha csinált bármit is az online marketing területén, vagy inkább arra, aki a hazai viszonyokat ismerve kis- és középvállalkozások vezetőit szólítja meg? Nyilvánvalóan az utóbbi fog tartalmas üzeneteket, hasznos tartalmakat gyártani a számodra, míg a vaktában lövöldöző vállalat egyértelműen képtelen lesz megszólítani normálisan bárkit is.

Ha nem hiszed el, nézz körül a saját ágazatodban, és meg fogsz lepődni: sokkal több követőtábora van annak a vállalatnak, aki meg meri nevezni a célközönségét egészen specifikusan, mint annak, aki csak általánosságban véve beszél azokhoz, akiket a téma érdekelhet.

Ha definiálod, kihez is szeretnél szólni, sokkal kevesebbe fognak kerülni a hirdetéseid, hiszen jobb kattintási arányokat érsz majd el, sőt, még a blogodat és a közösségi médiában megosztott tartalmaidat is jobban tudod célozni, vagyis igényesebb tartalmakat fogsz tudni gyártani.

Nem mindig az a megoldás, ami elsőre annak tűnik!

Sokszor a legevidensebbnek tűnő megoldások jelentik a legrosszabb választást. Persze akad ez fordítva is. Neked cégvezetőként viszont az a dolgod, hogy jó szimattal kinyomozd, melyik viszi sikerre a vállalatodat és a rád bízott embereket.

Ehhez pedig azt kell tudnod, hogy kiben bízz meg szakmailag, ki tudja azt, hogy pontosan mire van szüksége ma Magyarországon egy kkv vezetőjének. A Klikkmarketing vezetőjének a könyvét olvasva egyértelműen tudni fogod, hogy jó helyen jársz.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

wazamba online kaszino sportfogadas

Wazamba: Az online kaszinók csúcsa

A Wazamba nem csupán egy kaszinó – ez egy kaland! A felhasználói statisztikák azt mutatják, hogy a játékosok több mint 85%-a visszatér, hogy újra és újra átélje az élményt.

ajtorendeles.hu - 2024 október - Cikk 2

Zenehallgatás a csendes szobában

Ismerős az érzés, amikor szeretnénk otthon, csendes magányunkban vagy a párunkkal kettesben megnézni egy filmet, vagy meghallgatni a kedvenc zenénket, de a lakásba beszűrődő zavaró zajok élvezhetetlenné teszik az élményt?

httpsszombathelyallas.hu - 2024 október - Cikk2

Fizikai munka pro és kontra

Mikor a mozikba kerül egy film, a nézők a legtöbbször csak a színészek teljesítményét méltatják, ritka esetben az operatőr, a vágó és a zeneszerző munkáját dicsérik.

ID-2282

A top 3 illat, ami kikapcsolja az embereket

Az illatok ereje évszázadok óta ismert, és a modern életben egyre többen fedezik fel, hogy a különböző illatok képesek segíteni a relaxációban és a mindennapi stressz levezetésében.

ID-2242

Miért fájnak reggel jobban az ízületeink?

Az ízületi fájdalom már önmagában rendkívül kellemetlen, nem még reggel, amikor az éjszakai pihenés után felkelünk, és sokkal intenzívebben sajog a panaszos területen testünk.