Miért érdemes a közösségi médiát választani? Az egyes platformokon való jelenlét napjaink egyik legközkedveltebb kikapcsolódási forrása. Amint egy kis idő adódik, az emberek többsége a telefonja után nyúl és máris az egyik social felületen találja magát.

A Facebooknak például több mint 2,9 milliárd aktív felhasználója van a világ minden tájáról. Alapvetően szórakozásra, kikapcsolódásra használják az emberek, de marketing szempontból ez óriási lehetőséget kínál arra, hogy vásárlásra ösztönözzük a felhasználókat. Toldi Miklós marketing szakértő a PPC marketing területén szerzett ismeretei révén rengeteget segíthet a vállalkozóknak. Lássuk most, hogyan érdemes kiaknázni ezt a területet.

A hirdetések típusai: melyiket válasszuk?

A Facebook különféle hirdetési formátumokat kínál, így biztosan megtaláljuk azt, ami a legjobban illeszkedik az üzleti célokhoz. Iparágtól függően változik, hogy melyik típus a hatékonyabb. A Toldimarketing ajánlása szerint a következők közül választhatunk:
  • Képhirdetések: egy jól megválasztott kép többet mond ezer szónál. Érdemes a képre írni egy rövid, de hatásos mondatot, sokaknak ugyanis csak az a kép ragadja meg a figyelmét, amelyiken valamilyen mondanivaló, üzenet is megtalálható, hiszen így máris érdekesebbé válik.
  • Videóhirdetések: vannak olyan iparágak, amelyeknél a jól bevált dinamikus tartalommal érhető el hatás. Például a Netflix is előszeretettel használja ezt a formátumot, hogy bemutassa legújabb sorozatait.
  • Képkarusell: egyszerre több terméket vagy szolgáltatást is bemutathatunk, miközben a felhasználók lapozhatnak az ajánlataink között.
  • Messenger hirdetések: közvetlen kommunikáció a felhasználókkal, így kihasználható a személyes kapcsolódás ereje.

Hogyan célozzuk meg a közönséget?

A hirdetések sikeressége a pontos célzáson fog múlni. A Facebook beállítási lehetőségei szerencsére módot kínálnak erre. Elérhető a demográfiai adatok, érdeklődési körök, földrajzi helyzet vagy akár a felhasználói viselkedés alapján történő szegmentálás is. Például kiválóan használja ezt a Cinema City is, hogy minél több potenciális nézőt érhessen el a legújabb filmek bemutatására.

A Facebook hirdetések beállítása

Határozzuk meg a célt! Minden kampány azzal kezdődik, hogy pontosan definiáljuk, mit szeretnénk elérni. Akár a márkaismertséget növelnénk, akár weboldalforgalmat generálnánk, a célok meghatározásával könnyebb kialakítani egy használható marketingstratégiát.

Hozzuk létre a célközönséget! A Facebook folyamatosan monitorozza az emberek internetezési szokásait. Pontosan tudja, hogy kinek mire van igénye, mi az, ami iránt érdeklődik és ez alapján fogja az egyes hirdetéseket ajánlani a felhasználóinak.

Válasszuk ki a formátumot! Döntsük el, melyik típus passzol leginkább az üzenethez, amit közvetítenénk. A fiatalabb közönség például hamarabb reagál a rövid videókra, míg az idősebb korosztályt a képhirdetéssel foghatunk meg inkább.

Látható tehát, hogy a social media remek lehetőséget ad arra, hogy promotáljuk a termékeinket vagy szolgáltatásainkat.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

wazamba online kaszino sportfogadas

Wazamba: Az online kaszinók csúcsa

A Wazamba nem csupán egy kaszinó – ez egy kaland! A felhasználói statisztikák azt mutatják, hogy a játékosok több mint 85%-a visszatér, hogy újra és újra átélje az élményt.

ajtorendeles.hu - 2024 október - Cikk 2

Zenehallgatás a csendes szobában

Ismerős az érzés, amikor szeretnénk otthon, csendes magányunkban vagy a párunkkal kettesben megnézni egy filmet, vagy meghallgatni a kedvenc zenénket, de a lakásba beszűrődő zavaró zajok élvezhetetlenné teszik az élményt?

httpsszombathelyallas.hu - 2024 október - Cikk2

Fizikai munka pro és kontra

Mikor a mozikba kerül egy film, a nézők a legtöbbször csak a színészek teljesítményét méltatják, ritka esetben az operatőr, a vágó és a zeneszerző munkáját dicsérik.

ID-2282

A top 3 illat, ami kikapcsolja az embereket

Az illatok ereje évszázadok óta ismert, és a modern életben egyre többen fedezik fel, hogy a különböző illatok képesek segíteni a relaxációban és a mindennapi stressz levezetésében.

ID-2242

Miért fájnak reggel jobban az ízületeink?

Az ízületi fájdalom már önmagában rendkívül kellemetlen, nem még reggel, amikor az éjszakai pihenés után felkelünk, és sokkal intenzívebben sajog a panaszos területen testünk.