A Life TV vezérigazgatója ezt a Nielsen Közönségméréstől származó adatok alapján közölte hétfőn.

Mint arról a Contextus is beszámolt, Berki Krisztián médiaceleb 41 éves korában elhunyt

Május 6-án, pénteken a Life TV rendkívüli műsorváltozást hajtott végre, és megismételte egy korábban készült adását, amelyben az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor vendége Berki volt.

Hétfőn a Life TV közleményt adott ki, amelyet a Media1 tett közzé. Mint írta a tévécsatorna, a Berki Krisztián emlékét felidéző epizódot óriási nézői érdeklődés övezte, olyannyira, hogy az adás a tévécsatorna számos főműsoridős nézettségi rekordját is megdöntötte: a Life TV a kereskedelmileg fontos célcsoportokban minden idők legmagasabb közönségarányait érte el az említett időszakban.

A csatorna a műsor adásideje alatt az összes kiemelt nézői célcsoportban a TOP5 legnépszerűbb csatorna között szerepelt a több mint 110 magyar nyelvű tévécsatorna közül.

A teljes lakosság (4+) körében 3,3 százalékos közönségaránnyal a 3. legnépszerűbb csatornának bizonyult, csak a TV2 és és az RTL Klub tudta megelőzni. A kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es célcsoportban 4,3%-os közönségarányt ért el a Life TV Berki Krisztiánra emlékezve, míg a 18-29-es korosztály körében a csatorna képes volt átlépni az álomhatárnak tekintett 5 százalékos álomhatárt: 5,1%-os share-t ért el a csatorna – közölték.

„Berki Krisztián a halála napján a saját nézettségi rekordját is megdöntötte. Nevéhez fűződik az Összezárva sorozat legnézettebb adása, ezt az eredményt szárnyalta túl. Emlékszem, amikor az első sugárzással elértük a 3 százalékos álomhatárt felhívtam, hogy gratuláljak neki. Igazi berkis választ adott: »Miért főni, mire számítottál? A Berki mindig nézettségi rekordot dönt« Igaza volt. Nyugodjék békében!” – nyilatkozta Hajdú Péter, a csatorna vezérigazgatója.

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

Nincs több cikk