Követem Design Ilyen lenne, ha a hétköznapi tárgyainkat csúcsmárkák csomagolnák

Ilyen lenne, ha a hétköznapi tárgyainkat csúcsmárkák csomagolnák

Promóció

Vajon milyen lenne, ha a hétköznapjainkban használt termékeket a mindenki által ismert dizájnercégek gyártanák? Ezzel az ötlettel játszott el Peddy Mergui izraeli művész.

Luxus dizájn a hétköznapi termékeinknek

Promóció

Mindannyian ismerjük az olyan márkákat, mint a Prada, az Apple vagy a Chanel. A legtöbb ember számára ezek a brendek a luxust, a csúcsminőséget, a kifinomultságot testesítik meg.

Peddy Mergui szerint a Nike által forgalomba hozott gyümölcs / Fotó: peddymergui.com

Ám vannak, akik úgy gondolják, hogy ezek a cégek a hanyatlást, az eszetlen költekezést és a túlárazott termékeket jelképezik. Talán éppen ezek az ellentétes vélemények adták az ötletet Peddy Mergui izraeli művésznek, amikor elképzelte, milyenek lenne néhány mindennapi termék dizájner csomagolásban.

A Ralph Lauren elkészítette neked a Rachel Green-kollekciót

A Jóbarátok a ’90-es évektől kezdve egészen napjainkig az egyik legnépszerűbb sorozat. Olyannyira, hogy a nagy streaming-szolgáltatók versengenek a jogokért. A mai napig komoly nézettséget hoz a Netflixnek a Jóbarátok sorozat. Noha hivatalos statisztikát egyelőre nem hoztak nyilvánosságra, ám az biztos, hogy majd’ 100 millió dollárt fizetett az újabb streamelési jogokért a Netflix a Warner Bros.- nak.

Fricska a sznobizmusnak? Figyelemfelhívás a környezettudatosságra? Jó(?) poén? A búza az búza a búza elnevezésű projekt azt mutatja be, hogyan változtatja meg érzékelésünket a csomagolás: végül is, maga a termék mindig ugyanaz marad.

Gyümölcs a Nike-tól

Gyümölcs a Nike-tól

Joghurt a Tiffany&Co-tól

Joghurt a Tiffany&Co-tól

Kávé a Cartier-től

Kávé a Cartier-től

Vajas keksz a Dolce Gabbanától

Vajas keksz a Dolce Gabbanától

Liszt a Pradától

Liszt a Pradától

Olíva olaj a Benettontól

Olíva olaj a Benettontól

Ramen leves a Burberry-től

Ramen leves a Burberry-től

Basmati rizs a HSBC-től

Basmati rizs a HSBC-től

Só és bors a Hermés-től

Só és bors a Hermés-től

Szalámi a Louis Vuittontól

Szalámi a Louis Vuittontól

Tápszer a Chanel-től

Tápszer a Chaneltől

iTej az Apple-től

iTej az Apple-től

Tészta a Ferraritól

Tészta a Ferraritól

Tojás a Versacétól

Tojás a Versacétól

Vaj a Bulgaritól

Vaj a Bulgaritól

Csemegeuborka a Guccitól

Csemegeuborka a Guccitól

Az alkotó szerint a kiállítás a dizájn gyakran elmosódott etikai határaira és dinamikáira világít rá a fogyasztói társadalomban.

Promóció

legnépszerűbbek

A legszürreálisabb ötletek, hogyan védheted meg magad a koronavírus ellen

A kínai emberek saját kezükbe vették a sorsukat, maguknak gyártanak védőmaszkokat!

A pillanat, amikor az álmodozó turistát elgázolja a valóság

Nem véletlen, hogy egyes helyeken már turistaadót szednek.

Színésznők, akik nem szégyellik terhes alakjukat és döngő lépteiket

Bátran pózolnak fürdőruhában, domború hassal is és döngő léptekkel, ezek a büszke anyukák.
Promóció

a szerk. ajánlása

Tudtad? Kultúránként egészen mást jelent, amit a kezünkkel csinálunk

Ami egyik helyen a kedvesség jele, az máshol durvaságnak számít.

A nosztalgiavonat átrobogott a vásznakon – Ezek voltak 2019 legjobb külföldi filmjei a ContextUs szerint

Volt egyszer egy 2019-es év, amelyben korunk legnagyobb mesterei és feltörekvő tehetségei egyaránt megmutatták, hogyan is kell filmet készíteni.

Ezek minden idők legdrágábban elkelt festményei

Cikkünkben górcső alá vesszük a valaha legdrágábban elkelt tíz festményt, és arról is esik pár szó, miért kerülnek bizonyos festmények többe, mint mások.
Promóció

ez is érdekeltéged
<3