Sorban jelentik be a nagy üdítőgyártó cégek koffeines ásványvizeiket. Az kérdéses, hogy a világnak erre mennyire van szüksége. Mindenesetre a termékek marketingszövegei az „egészségességre” helyezik a fő hangsúlyt.
Pincér, egy csésze ásványvizet!
A Bubly márka keretein belül a Pepsi már egy ideje gyárt ásványvizeket. A dizájn igyekszik vicces-kedves lenni: élénk színű buborékfelhőben egy széles mosoly rajzolódik ki.
A Coca-Cola nem is olyan rég jelentette be AHA névre hallgató ásványvizét, ami 30 milligramm koffeint fog tartalmazni. Riválisa is hamar lépett, írja a Design Taxi.
Egy Instagram-posztban leplezték le új, koffeines ásványvizüket. Ez a cég szerint egészségesebb opciót kínál a cukros kólánál vagy épp a taurint és mesterséges színezéket tartalmazó energiaitaloknál.
Persze a cukros üdítőjük termeli a legtöbb bevételt, és az a talapzat, amin az egész vállalat áll és terjeszkedni képes, szóval nem szükséges „csodadoktorokat” látni a marketinges csapatuk álcája mögött.
A Coca-Cola is reagált Schobert Norbi nagy port kavaró videójára
Schobert Norbi a vasárnapi ebéd előtt gondolta, 10 percben ledob egy kommunikációs atombombát, filozofál egyet a házasságról, nemi szerepekről, szülésről. Úgy vélte, a házasságok a nők miatt megy tönkre, mert szülés után nem fogynak le. – mondta Rubint Réka férje. Bővebben ebben a cikkben írtunk az első videóról, hiszen ígért egy újabbat másnap, hétfő este.
Azt nem tudni, hogy ez az új termék Magyarországra el fog-e jutni, vagy külföldön mikor lesz kapható.