A PETA legújabb kampányában egy "csecsemő" grillezésével próbáltak tiltakozni a húsvéti borjúfogyasztás ellen.

A PETA állatvédő szervezet híres a megbotránkoztató kampányairól, amivel a vegánságot próbálják népszerűsíteni. Legutóbb például emberekből készült ruhadarabokat árusító álwebshopot készítettek. 

Az aktivisták ezúttal a kelet-ausztráliai Queenslandben szerveztek performanszot, szakácsnak öltözve egy grillen sütöttek meg egy csecsemőt formázó játékbabát, írja a 24.hu

Ausztráliában hagyomány húsvétkor a borjúfogyasztás. A szervezet arra próbálta felhívni a figyelmet a különös akcióval, hogy a bárányborjúk általában pár hónaposak, tehát egy emberi csecsemőnek felelnek meg. A grillállomásra azt írták, „a csecsemők nem valók a grillsütőre. Hagyd békén a bárányborjakat!”.

A PETA szóvivője szerint sokakat megdöbbentett a kampány, de volt, akinél hatásosnak bizonyult. 

Hogy őszinte legyek, bárki, aki idegenkedik attól, hogy emberi csecsemőt zabáljon, meg kell teremtenie a kapcsolatot, hogy egy báránybébit megenni ugyanolyan megdöbbentő

– mondta.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

Nincs több cikk