A PETA állatvédő szervezet híres a megbotránkoztató kampányairól, amivel a vegánságot próbálják népszerűsíteni. Legutóbb például emberekből készült ruhadarabokat árusító álwebshopot készítettek.
Az aktivisták ezúttal a kelet-ausztráliai Queenslandben szerveztek performanszot, szakácsnak öltözve egy grillen sütöttek meg egy csecsemőt formázó játékbabát, írja a 24.hu.
Ausztráliában hagyomány húsvétkor a borjúfogyasztás. A szervezet arra próbálta felhívni a figyelmet a különös akcióval, hogy a bárányborjúk általában pár hónaposak, tehát egy emberi csecsemőnek felelnek meg. A grillállomásra azt írták, „a csecsemők nem valók a grillsütőre. Hagyd békén a bárányborjakat!”.
A PETA szóvivője szerint sokakat megdöbbentett a kampány, de volt, akinél hatásosnak bizonyult.
Hogy őszinte legyek, bárki, aki idegenkedik attól, hogy emberi csecsemőt zabáljon, meg kell teremtenie a kapcsolatot, hogy egy báránybébit megenni ugyanolyan megdöbbentő
– mondta.
Kapcsolódó cikk
Emberbőrből varrt ruhákat árusító álwebáruházzal jelentkezett a PETA
Újabb furcsa kampány a PETA-tól.